معرفی برگزیدگان جشنواره های شکوفا و سلامت در منطقه ۶

۲۳ام بهمن ،

مسئولان مطالعات و برنامه ریزی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از اختتامیه جشنواره های شکوفا و سلامت در ۲۵ بهمن ماه در دانشگاه تهران خبر داد.

مختار روحانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در راستای اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی محلات و به منظور ارج نهادن و پاس داشت زحمات برگزیدگان و دست اندر کاران جشنواره  های شکوفا و سلامت، اختتامیه جشنواره فرهنگی و اجتماعی محلات ۱۸ گانه را برگزار می نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: در این برنامه از برگزیدگان جشنواره شکوفا که با هدف گسترش فناوری اطلاعات و آموزش شهروند الکترونیک با برپایی کانون رباتیک، رسانه های دیجیتال، بازی  های رایانه ای، وبلاگ نویسی، گرافیک و کانون موبایل طراحی و اجرا گردید تقدیر می گردد.
روحانی در ادامه اظهار داشت: همچنین در این مراسم از برگزیدگان جشنواره سلامت که با هدف افزایش حساسیت شهروندان نسبت به مقوله سلامت در ۴ محور تخصصی، پزشک محله و مشارکت اجتماعی، پزشک محله و سلامت نگری، پزشک محله و آموزش شهروندان اجرا شد تقدیر و قدردانی می گردد.

روحانی خاطر نشان کرد: افتتاحیه جشنواره فرهنگی و اجتماعی محلات ۱۸ گانه با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، مدیران سلامت، امور بانوان و شورایاران در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در سالن همایش های تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.