معرفی خودروهای نمایشگاه لس آنجلس – هوندا سیویک

۱۴م آذر ،

 

«مجله ماشین» – صرف نظر از طراحی کسالت آور این چند سال آخر هوندا سیویک، به نظر بسیار از کارشناسان، این مدل یکی از بهترین و کاربردی ترین خودروهائی است، که تا به حال ساخته شده است. زیرا ارزان قیمت است، توانائی های داخل و خارج شهر آن ستودنی است، مناسب مسافرتهای خانوادگی است، می توان با فشردن پا روی پدال گاز از یک رانندگی نسبتا پر هیجان با آن لذت برد، می توان آن را به گونه های مختلف تیونینگ کرد، و… حال نسل تازه این خودرو، پس از یک بازنگری در بخش طراحی، و فنی، به اتو شو لس آنجلس آمده، که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

 

 

در بخش طراحی، جلو پنجره، درپوش موتور، سپرهای جلو و عقب، چراغهای جلو و عقب، و رینگ ها، از جمله مهمترین بخش هائی می باشند که کاملا مورد بازنگری قرار گرفته اند. همچنین فهرست امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو، پر بار تر از سال های قبل شده، و البته ۱۶۰ دلار نیز به قیمتش افزوده شده است.
به گزارش وب پایگاه اینترنتی مجله ماشین، قیمت گونه کوپه سیویک ۱۹۵۴۵ دلار، قیمت گونه سدان آن ۱۹۷۸۵ دلار، و قیمت گونه ی بنزین سوز آن، ۲۸۰۴۵ دلار می باشد. برای این خودرو پیشرانه های مختلفی در نظر گرفته شده، که قوی ترین آنها ۲٫۴ لیتر حجم، ۴ سیلندر، و ۱۶ سوپاپ داشته، و به لطف بهره گیری از سیستم هائی نظیر سیستم انحصاری اعمال زمان بندی متغیر سوپاپ ها یا i-vtec، قادر به تولید ۲۰۱ اسب بخار قدرت، و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور است، که این قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخها منتقل می گردد. این پیشرانه در سیکل ترکیبی و در هر یکصد کیلومتر، ۹٫۱ لیتر سوخت می سوزاند.

پایان خبر/
تاریخ ارسال : ۱۴ آذر ماه
ساعت ارسال : ۱۱:۴۷
تهیه خبر: حمیدرضا انصاری

 


مجله ماشین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.