معرفی رئیس تازه اداره بازرسی بانک ملی

۳۱اردیبهشت،

بینا- با حضور عضو هیأت مدیره ، تنی چند از مدیران امور و مسئولان بانک، مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و تازه اداره کل بازرسی برگزار شد.

به گزارش بنکر (Banker)، محمدرضا حسین زاده در این مراسم با تقدیر از تلاش های مصطفی اسداللهی رئیس سابق اداره کل بازرسی گفت: وی جزو همکاران تلاشگر و محجوب بانک بوده که با عزت به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.
وی افزود: اسداللهی با توجه به سابقه کاری خود در شعب به خوبی با فضای واحدهای صف آشنا بود.
حسین زاده با معرفی حمیدرضا نخعی به عنوان رئیس تازه اداره کل بازرسی ابراز داشت: خوشبختانه وی از مجموعه اداره کل بازرسی است و به خوبی با همکاران و شرایط این اداره آشناست و قطعاً با همراهی و صمیمیت موجود، رشد و تحول خوبی در اداره مذکور ایجاد خواهد کرد.
وی در ادامه به جایگاه والای اداره کل بازرسی و نوع مسئولیت های خطیر آن اشاره کرد.
عبدالرضا سیف مدیر امور بازرسی نیز در این مراسم با اشاره به حساسیت های بخش بازرسی گفت: انجام دقیق کنترل های داخلی به منظور صحت و سلامت کاری واحدها و سیستمی کردن آن دو اقدام ویژه بخش نظارتی بانک بوده است که در این رابطه اسداللهی تلاش های بسیار بسیار و اثرگذاری را انجام داد.
وی بخش نظارتی بانک را چشم و گوش عادلی در بررسی عملکرد همکاران قلمداد کرد.
در پایان این مراسم اسداللهی کار خطیر  و حساس اداره کل بازرسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمامی سعی و تلاش مجموعه بازرسی این بوده است که گزارش های بازرسی پخته ، جامع و به دور از شتابزدگی باشد.
نخعی نیز که پیش از این در سمت معاونت اداره کل بازرسی فعالیت می کرد ، بر تداوم راه رئیس سابق این اداره تاکید کرد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.