معرفی سرویس تازه جیرینگ همراه اول

۲۸ آبان ،

مدیر استراتژی و برنامه‌ریزی بازاریابی جیرینگ همراه اول از امکان پرداخت بها پارکومتر در شهر تهران به وسیله تلفن همراه بر بستر USSD خبر داد.

به گزارش تفسیری ایسنا، مازیار مهدوی ایزدی اظهار کرد: این خدمت در نمایشگاه تلکام معرفی و تشریح شد که دستگاه‌های آن در چهار هزار نقطه از تهران نصب شده و در حال راه‌اندازی است و پیش بینی می کنیم که تا یک ماه آینده این دستگاه‌ها خدمت‌رسانی و ارائه سرویس خود را آغاز کنند.

وی افزود: امکان شارژ مجدد بها پارکومتر از راه دور به وسیله تلفن همراه با استفاده از کد دستوری USSD وجود دارد و پیامک اخطار اتمام وقت شارژ پارکومتر نیز برای مشترک ارسال می‌شود.

به گزارش تفسیری ستاد خبری مخابرات ایران، مهدوی ایزدی در ادامه با بیان اینکه تنها با شماره‌گیری یک کد کوتاه USSD و انتخاب گزینه محل پارک خودرو، بها پارکومتر از کیف پول مشتری پرداخت شده و پارکومتر شارژ می‌شود اظهار کرد: همچنین می‌توان به راحتی با قرار دادن گوشی‌های مجهز به برچسب‌های NFC در مقابل پارکومتر و فشردن کلید مربوط به محل پارک خودرو، بدون شماره گیری کد کوتاه، پارکومتر را شارژ کرد.

وی ابراز کرد: در صورت مجهز بودن گوشی مشتری به برچسب NFC به راحتی می توان با نزدیک کردن گوشی خود به Reader اتوبوس یا گیت مترو از آن عبور کرده که این برچسب‌ها قابل شارژ بوده و برای شارژ مجدد آن‌ها می‌توان به ایستگاه‌ها مترو و اتوبوس BRT مراجعه کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.