معرفی فیلم های تلویزیونی که برای ایام نوروز آماده می شوند

۰۵م اسفند ،

این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را به تصویر می کشد که بعد از مدت ها اختلاف با یکدیگر آشتی می کنند. امین زندگانی، لیلا زارع و الیکا عبدالرزاقی بازیگران فیلم «روز بر می آید» می باشند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، این روزها که وارد آخرین ماه سال ۹۱ شده ایم برخی فیلم سازان مشغول ساخت آثار برای پخش در ایام نوروز ۹۲ می باشند و برخی هم مراحل فیلم برداری آثارشان را به پایان رسانده اند و مراحل فنی اثر خود را برای پخش سپری می کنند. فیلم های «یک دماغ ناقابل»، «همسایه ها»، «سورچی گلستان»، «دنیای بهتر» و چند فیلم دیگر، از جمله فیلم هایی است که برای پخش در ایام نوروز از شبکه های مختلف آماده می شود و خراسان آنها را معرفی کرده است. البته این لیست قطعی نیست و امکان کم و بسیار شدن آن وجود دارد.

همسایه ها

در این فیلم به کارگردانی «امیرحسین جهدوست»، بازیگرانی نظیر امیرحسین رستمی، آناهیتا افشار و سیامک صفری بازی می کنند. «همسایه ها» داستان مردی را روایت می کند که به خیانت اطرافیانش حساسیت دارد. «علی رضا رئیسیان» تهیه کننده این فیلم است.

خسیس

«احمد کاوری» این فیلم را با تهیه کنندگی «محمود رضوی» مقابل دوربین برده است و در آن، اکبر عبدی، زویا امامی، بهشاد شریفیان، سینا رازانی و فاطیما بهارمست بازی می کنند.داستان «خسیس» دربارهٔ یک بازاری خسیس است که همه خانواده از دست او در عذاب می باشند تا این که بر اثر سوء تفاهمی به عنوان فردی خیر معرفی می شود.

صدای پای من

«صدای پای من»، داستان پسر بچه ۱۲ ساله ای را به تصویر می کشد که دونده اول شهرش است. او بر اثر اتفاق ای روی مین می رود و پایش را از دست می دهد. پس از مدتی پدر و مادر پسر، پایی مصنوعی برای او تهیه می کنند. این فیلم را «مهرداد خوشبخت» کارگردانی کرده است و در آن فرشته سرابندی و مرتضی زارع ایفای نقش کرده اند.

یک دماغ ناقابل

سحر ولدبیگی، مرجانه گلچین، عزت ا… مهرآوران، افشین سنگ چاپ و امیر قریب زاده بازیگران فیلم «یک دماغ ناقابل» می باشند. این فیلم، داستان دختری به نام افسون را روایت می کند که در آستانه ازدواج تن به جراحی زیبایی بینی می دهد و ماجراهایی برایش پیش می آید، «مجتبی چراغعلی» کارگردانی و «اصغرپورهاجریان» تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

دنیای بهتر

«دنیای بهتر» را «بهروز شعیبی» کارگردانی کرده است و داستان پسر بچه ای به نام امیرعلی را به تصویر می کشد که برای انجام تکلیف درس اجتماعی اش، در دنیای کودکی خود به این نتیجه می رسد که اگر او به ۳ نفر خوبی کند و در عوض هر یک از آن ۳ نفر در حق ۳ نفر دیگر خوبی کنند، دنیا پر از خوبی می شود.

شاهرخ فروتنیان، نگار عابدی، سعید چنگیزیان، سحر دولتشاهی، بهاره ریاحی، میثم رازفر، آیلین حیدری، احسان امانی، مهدی باطبی، اکبر معززی و لیلی فرهادپور، بازیگران این فیلم به تهیه کنندگی «سیدمحمود رضوی» می باشند.

سورچی گلستان

«سورچی گلستان»، داستان مردی در دوره ناصرالدین شاه قاجار را روایت می کند که در کاخ گلستان به دنبال گمشده خود می گردد. اما بعد از رفتن به زیرزمین سر از ایستگاه مترو در می آورد و با یک درشکه چی آشنا می شود. «رامین راستاد» نقش اصلی فیلم را به کارگردانی «مجید وحیدیان»، بازی می کند و «مرتضی صالحی» تهیه کننده این فیلم است.

داستان ما، قصه تو

این فیلم دربارهٔ زن و شوهری به نام نیما و ساراست که اختلافی بین شان پیش می آید و حدیث میرامینی و هومن سیدی نقش های اصلی آن را ایفا می کنند و «رضا بهشتی» کارگردانی اش را برعهده دارد. «امیرعباس کنی» تهیه کننده «داستان ما، قصه تو» است.

داستان عوضی

«فریدون جیرانی» کارگردانی فیلم «داستان عوضی» را برعهده دارد. این فیلم دربارهٔ نویسنده ای است که همه چیز را تیره می بیند و هیچ ناشری حاضر نیست کتاب هایش را چاپ کند. اکبر عبدی، هدایت هاشمی، علی رضا خمسه، نادر سلیمانی و نگار عابدی در این فیلم بازی می کنند و «تینا پاکروان» تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد.

روز بر می آید

این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را به تصویر می کشد که بعد از مدت ها اختلاف با یکدیگر آشتی می کنند. امین زندگانی، لیلا زارع و الیکا عبدالرزاقی بازیگران فیلم «روز بر می آید» می باشند. این فیلم را «ابراهیم شیبانی» کارگردانی کرده و تهیه کننده اش «اکبر نبوی» است.

ژنرال

میلاد کی مرام، علی رضا اوسیوند، یاسر ولایی، عباس بیگدلی و سجاد شاه حاتمی بازیگران فیلم «ژنرال» می باشند. این فیلم داستان فرماندهی جوان را روایت می کند که به ژنرال معروف است. «علی شاه حاتمی» این فیلم را با مضمون دفاع مقدس کارگردانی کرد.

علفزار

«محمدعلی طالبی» ۲ سال پیش این فیلم را کارگردانی کرد. گوهر خیراندیش، نورالدین اعلمی، شعله مهدی و پسر گودرزی بازیگران فیلم «علفزار» می باشند. «علفزار» داستان زمان کوچ ایل بختیاری را روایت می کند که در آن پدر نوجوانی به نام علی پس از دعوا با دایی خود و به دلیل کمردرد نمی تواند گله اش را به ییلاق برساند بنابراین علی تصمیم می گیرد به جای پدر، این کار را انجام دهد.«جواد نوروزبیگی» تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

شغل شریف

«شغل شریف»، داستان جوانی را روایت می کند که بعد از فارغ التحصیلی درپی شغل مناسب است.

در این فیلم به کارگردانی «سیداحمد حسنی مقدم» و تهیه کنندگی «مهدی عظیمی» بازیگرانی هم چون مریم سعادت، لیلا بلوکات، خشایار راد، مهران نائل و داریوش اسدزاده بازی می کنند.

حس تنهایی

این فیلم، داستان زن و شوهری را روایت می کند که وکلای دادگاه خانواده می باشند اما اتفاق هایی سبب می شود از یکدیگر جدا شوند. «بهزاد خداویسی» و «سارا خوئینی ها» بازیگران نقش اصلی این فیلم به کارگردانی «حسین شیرودی» می باشند. تهیه «حس تنهایی» را هم «غلام رضا صادقی» و «اصغر زائری» برعهده دارند.

آهسته در سکوت

شمسی فضل اللهی، مهدی احمدی، نازنین فراهانی و جمشید گرگین بازیگران فیلم «آهسته در سکوت» می باشند. این فیلم، داستان مسعود و رؤیا را روایت می کند که بعد از سال ها زندگی در خارج از کشور به ایران بر می گردند. فرزاد مؤتمن، کارگردانی فیلم «آهسته در سکوت» را برعهده دارد و «مرتضی رزاق کریمی» تهیه کننده اش است.

عملیات کرکس

«غلام رضا رمضانی» کارگردانی فیلم «عملیات کرکس» را به تهیه کنندگی «لیدا عبدالمنافیان» در گونه کودک و نوجوان برعهده دارد. این فیلم، داستان پسر بچه ای را به تصویر می کشد که دلش نمی خواهد پدر و مادرش به خواهر کوچک ترش توجه کنند.در این فیلم، امیرعلی تقی زاده، ماهور مقصودیان، امین دامن پاک، سینا صفوی، آناهیتا اقبال نژاد، حمید یوسفی، احمد یاوری و نسرین رمضانی بازی می کنند.

مزرعه کودکی ام

این فیلم، داستان پسر بچه ای را روایت می کند که همراه مادرش به یک روستا می روند. «سیدمهدی برقعی» کارگردانی فیلم «مزرعه کودکی ام» را به عهده دارد و تهیه کننده اش «عباس رافعی» است. بازیگران این فیلم جمشید جهانزاده، سعید فرجی، سولماز غنی و امیرحسین صفاخانلو می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.