معرفی نسل تازه کرولا و انتشار یافتن جزئیات تکمیلی دربارهٔ آن

۲۹خردادماه،

اولین تصاویر از نسل تازه خودروهای تویوتا کرولا بر روی اینترنت انتشار یافت و امکان ملاحظه ظاهر نسخه قابل تولید این خودرو را برای علاقه مندان فراهم کرد .

بعد از آنکه این خودرو  حدود چند هفته پیش رسما معرفی شد ، توانست باردیگر از طریق انتشار یافتن عکس های تازهش برروی اینترنت خبرساز شود.

نسل تازه تویوتا کرولا دارای ظاهری تازه است و تحت مدل ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد . البته یکی از تصاویر انتشار یافته نسخه کوپه این خودرو نشان می دهد که بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ، تویوتا چنین محصولی را وارد خط تولید انبوه نخواهد کرد .

 

 

بایستی یادآور شد تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۴ ویژه ایالات متحده دارای یک موتور ۱٫۸ لیتری با قابلیت تولید ۱۳۲ اسب بخار (۹۸کیلووات) است .

البته نسخه le این خودرو به یک موتور .۸ لیتر اسب بخاری (t04 کیلو وات) مجهز شده است . نسل تازه کرولا ۴۶۳۹ میلی متر طول ، ۱۷۷۶ میلی متر عرض و ۱۴۵۵ میلی متر ارتفاع دارد که در مقایسه با نسخه قبلی به ترتیب طول و عرض آن ۹۹ و ۱۶ میلی متر بیشتر ولی ارتفاع آن ۱۰ میلی متر کمتر است . در حال حاضر فهرست قیمتی برای این مدل تازه از خودروی مشهور کرولا اعلام نشده است .

پایان خبر/

تاریخ ارسال : پنجشنبه ۳۰ خردادماه
ساعت ارسال : ۱۰:۵۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.