معرفی نفرات برتر مسابقه کارائوکه ال‌ جی + عکس

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

karaoke

 

سایت خبری سیبنا: ال‌جی الکترونیکس و گلدیران، شنبه عصر، یک گردهمایی هیجان‌انگیز و پر از تب و تابی با حضور تنی چند از اصحاب رسانه و مدیران بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی و گلدیران در هتل آزادی تهران برگزار کردند.

در این مراسم داغ و جذاب سه نفر برتر از مرحله دوم مسابقات “کی بهتر میخونه؟” در سری مسابقات کارائوکه ال‌جی معرفی شدند و به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

دور اول مسابقات کی بهتر میخونه با آپلود بازخوانی ترانه‌های منتخب در وب‌سایت www.lgreetm.ir انجام شد. در این مرحله کاربران به بازخوانی‌های مورد علاقه خود رأی دادند و ۲۰ نفر برتر با توجه به نظرسنجی کاربران به دور دوم راه یافتند.

برندگان دور دوم مسابقات طبق نظر هیئت داوران برگزیده شدند. هیئت ژوری، پس از اجرای بدون کلام آهنگ منتخب خودشان با دستگاه کارائوکه ال‌جی، برندگان را به شرح زیر اعلام کردند:

  • نفر اول: آقای شهاب جلالی نیا – بازخوانی ترانه سوپراستار (با صدای فرزاد فرزین)؛ برنده یک دستگاه سینمای خانگی ال‌جی مدل K958 به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران
  •  
  • برنده نفر دوم: آقای مهرداد معزی – بازخوانی ترانه وقف پرنده‌ها (با صدای قاسم افشار)؛ برنده یک دستگاه سینمای خانگی ال‌جی مدل K938 به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران
  •  
  • برنده نفر سوم: آقای محمد امیر طومارخانی – بازخوانی ترانه سوپراستار (با صدای فرزاد فرزین)؛ برنده یک دستگاه Docking Speaker ال‌جی به همراه لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران

به ۱۷ نفر دیگر شرکت‌کنندگان که شانس ورود به مرحله نهایی را پیدا نکردند یک دستگاه هدست بلوتوث ال‌جی مدل HBS-250 و لوح تقدیر ال‌جی و گلدیران به رسم یادبود اهدا شد.

نکته جالب در مورد اجرای مرحله دوم این بود که از میان ۲۰ نفر منتخب، ۶ نفر ترانه سوپراستار (با صدای فرزاد فرزین)، ۴ نفر ترانه وقف پرنده‌ها (با صدای قاسم افشار) و ۳ نفر نیز ترانه پرنده (با صدای مانی رهنما) را اجرا کردند.

ادامه مرحله دوم مسابقات “کی بهتر میخونه؟” از سری مسابقات کارائوکه ال‌جی در مناطق غرب، شرق، مرکز و جنوب ایران (شهرهای تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز) نیز برگزار خواهد شد و از هر منطقه سه نفر دیگر برای راه‌یابی به مرحله نهایی انتخاب می‌شوند و همراه با برندگان تهران با هم رقابت خواهند کرد.

مرحله نهایی مسابقات، بهمن ماه امسال، در تالار وحدت برگزار خواهد شد. برنده اصلی در مسابقه نهایی این شانس را خواهد داشت که با حمایت ال‌جی به دنیای موسیقی ایران معرفی شود و یک آلبوم موسیقی زیبا ارائه دهد.


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. zara:

    ghoooooooooboonet ne e e esham ,aaliiiii bod kheili vasat khoshhalam,zaaaaaaraaaaa,

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.