معرفی: نقشه هر مکانی را پس زمینه کامپیوتر خود کنید

۱۳م دیماه ،

 ابتدا به این پایگاه اینترنتی بروید. این پایگاه اینترنتی به شما اجازه میدهد که تصویری از منطقه مورد نظر روی نقشه ایجاد کنید.در شکل زیر ظاهر پایگاه اینترنتی نشان داده شده است.

خب با ورود به پایگاه اینترنتی بخش های مختلفی را ملاحظه می کنید که این بخش ها را توضیح می دهیم:

 

  • FIND A PLACE : می توانید در قسمت FIND A PLACE نام منطقه، شهر، کشور یا کدپستی  را بنویسید و دکمه GO را کلیک کنید.

 

  • علامت های + و – سمت چپ پایگاه اینترنتی :  این علامت ها برای بزرگنمایی نقشه به کار می رود. برای بزرگتر نشان دادن آن منطقه روی علامت + و برای کوچکتر کردن تصویر روی علامت – کلیک کنید. همچنین می توانید روی نقشه کلیک کرده و با نگه داشتن کلیک سمت چپ موس کل نقشه را حرکت دهید.

 

  • CHOOSE MAP STYLE : دراین قسمت سبک های مختلف نقشه را انتخاب می کنید. سه سبک اصلی وجود دارد: زمینی، تونر و آبرنگ که با کلیک روی هر کدام تغییر سبک را به سرعت و راحت در نقشه ملاحظه می کنید.

 

  • SET IMAGE SIZE : در این قسمت می توانید اندازه های مختلف و دلخواهی بر اساس پیکسل بدهید.

 پس از این تنظیمات برروی دکمه MAKE کلیک کنید که نقشه انتخابی شما را به صورت عکس بسازد. هنگامیکه شما روی دکمه کلیک می کنید یک پنل اسلایدی در سمت راست صفحه آغاز به پردازش می کند.

پس از آنکه پردازش انجام شد لینک عکس ساخته شده را نمایش می دهد روی آن کلیک کنید. به صفحه ای می روید که عکس نقشه شما ساخته شده است.همچنین روی عکس ساخته شده هم می توانید کلیک کنید.
در این صفحه با کلیک روی لینک دانلود می توانید عکس خود را ذخیره کرده و به عنوان عکس پس زمینه روی دسکتاپتان داشته باشید و لذت ببرید!

منبع

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.