معرفی و عرضه محصولات طرح ملی انس با ثقلین در نمایشگاه قرآن

مسئول غرفه معاونت تهذیب حوزه های علمیه در نمایشگاه قرآن از معرفی و عرضه محصولات طرح ملی انس با ثقلین در نمایشگاه خبر داد.

مجتبی حسینی با اشاره به معرفی طرح ملی انس با ثقلین با محوریت قرآن،  نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس فرمایشات معصومین(ع) مبنی بر قرائت ۵۰ آیه از قرآن به صورت روزانه کل قرآن به ۱۱۰ قسمت در این طرح تقسیم شده که طی ۱۱۰ روز قرائت می شود.
وی با بیان اینکه صحیفه سجادیه در  این طرح به ۷۰ بخش تقسیم شده ادامه داد: نهج البلاغه با ۳۶۰ قسمت به صورت یکساله در قالب طرح ملی ثقلین مطالعه می شود.
مسئول غرفه معاونت تهذیب حوزه های علمیه با معرفی اینکه ۲ سال از اجرای طرح ملی انس با ثقلین می گذرد ادامه داد: سامانه ملی طرح ملی انس با ثقلین امسال با همکاری استان مقدس حضرت معصومه (س) راه اندازی شده که از افراد متقاضی با ثبت نام در این طرح و تیک زدن آیات و یا بخشهای در نظر گرفته شده از قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در این طرح شرکت می کنند.
حسینی اظهار داشت: محصولات مکتوب این طرح با محوریت قران، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه با تنظیمات انجام شده در راستای اجرای طرح به متقاضیان معرفی و ارائه می شود.
مسئول غرفه معاونت تهذیب حوزه های علمیه با معرفی تعدادی دیگر از خدمات فرهنگی این غرفه به بازدیدکنندگان گفت: مجموعه برنامه های اخلاقی، تربیتی، تصاویر و کلیپ های دینی ویژه تلفن همراه برای بازدیدکنندگان بلوتوث می شود.
حسینی با معرفی چند نرم افزاد دیگر اظهار داشت: نرم افزار قله های تهذیب ویژه معرفی حضرت آیت الله بهجت شامل صوت، عکس، فیلم و زندگینامه ایشان و مستند حدیث سرد پیرامون شخصیت و زندگی آیت الله قاضی طباطبایی  در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه است.
وی در پایان با تشریح طرح نیم رحمت در نمایشگاه قرآن گفت: در این طرح ۴۰ پوستر از آیات اخلاقی و عملی قرآن طراحی شده که در صورت تقاضای مدارس علمیه و ارگانهای دیگر در اختیار آنها گذاشته می شود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.