معرفی چند نرم افزار که با دنیای بازی ها سر و کار دارند

۱۴م دیماه ،

هدف از ایجاد چنین مطلبی آشنایی بیشتر شما با نرم افزار های است که با دنیای بازی همواره در ارتباط نیز می باشند.

هدف از ایجاد چنین مطلبی آشنایی بیشتر شما با نرم افزار های است که با دنیای بازی  همواره در ارتباط نیز می باشند.این ابزارها در قسمتهای مختلفی از یک بازی کاربرد دارند که ما قصد معرفی تعدادی از آنها را داریم. بعضی از این نرم افزار ها در بخش هک،برخی در فیلم برداری از محیط بازی و بعضی هم در نگه داری سیو های یک گیم نیز استفاده میشوند. در ادامه توجه شما را به مختصری از کاربرد های این نرم افزار ها جلب می کنیم

ابزار Cheat

نرم افزار Cheat Engine:

این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین و کاربردی ترین نرم افزار در دنیای هک میباشد که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم و گاها از از آن استفاده می کنیم.اساس کار این نرم افزار هم مانند نرم افزار های دیگر،دسترسی به حافظه ی عددی یک بازی و تغییر آن به  عدد دلخواه شماست.از قابلیت های دیگر Cheat Engine ساخت ترینر با قابلیت ویرایش نیز میباشد.

نرم افزار Magic Trainer Creator:

همان طور که از نام این نرم افزار پیداست ،Magic Trainer Creator  ابزاری ست که مختص ساخت رمز و تبدیل آن به  ترینر است.این نرم افزار از طریق روشی هم مانند Cheat Engine کد های دلخواه مارا میسازد.

ابزار فیلم برداری

نرم افزار Fraps:

یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای فیلم برداری از محیط بازی ها، نرم افزار Fraps میباشد.Fraps با داشتن محیطی ساده و کاربردی، کاربران بسیاری در میان گیمرها دارد.از قابلیت های این نرم افزار میتوان به  تصویر برداری و ضبط فیلم در حین بازی نیز اشاره کرد.این وسیله،کاربرد های دیگری همچون نمایش تعداد فریم در هر ثانیه از بازی را داراست.ضبط صدا از طریق میکروفن از دیگر قابلیت های این نرم افزار فوق العاده میباشد.

نرم افزار TechSmith Camtasia Studio:

این نرم افزار با داشتن قابلیت های فراوانی همچون ضبط صدا،فیلم و عکس از محیط بازی ها و همچنین تصویر برداری از محیط دسکتاپ  شهرت بسیاری را کسب کرده است.

نرم افزار های دیگری همچون نرم افزار Action نیز در این لیست قرار دارن که بدلیل شباهت های کاربرد آنها ذکر نشده است.

ابزار نگه داری از سیو بازی ها

نرم افزار Game Save Manager:

Game Save Manager بهترین نرم افزار در زمینه ی ذخیره ی سیو بازی ها میباشد.با نصب این نرم افزار شما قابلیت هایی همچون بک آپ گیری  ،انتقال و یا به اشتراک گذاری سیو بازی ها را  به طور کاملا رایگان در اختیار میگیرید.این نرم افزار به طور خودکار بازی های نصب شده در سیستم را شناسایی میکند و از سیو آنها یک فایل پشتیبان تهیه میکند.اگر بازی مورد نظر در لیست این نرم افزار نبود  میتوانید به طور دستی آن را وارد کنیم.

نرم افزار Save Game Backup:

نام این نرم افزار نیز ، خود گویای همه چیز است.از تفاوت های این ابزار با نرم افزار های دیگر ظاهر ساده و کاربر پسند آن است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.