معرفی کامپیوترهای چند منظوره تمام‌لمسی از Acer

شرکت Acer دو کامپیوتر شخصی لمسی و بدون کیس خودش را به زودی روانه بازار می‌کند. این دو کامپیوتر جدید که با مدل‌های ۵۶۰۰U و ۷۶۰۰U به بازار معرفی شده‌اند، در دسته کامپیوترهای چند منظوره یا All-in-one قرار می‌گیرند و اولین‌بار در نمایشگاه Computex 2012 معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد،  ۵۶۰۰U مجهز به نمایشگر ۲۳ اینچی بوده و از پردازنده Core i5 و ۸ گیگابایت حافظه RAM رم بهره می‌برد. این کامپیوتر چند منظوره با مشخصات سخت‌افزاری مختلفی روانه بازار می‌شود که براساس سفارش و نیاز کاربران متفاوت است.

این مدل از روز ۲۶ ماه اکتبر و با قیمت پایه ۹۹۹ دلار به صورت رسمی روانه بازار خواهد شد.کامپیوتر بدون کیس مدل ۷۶۰۰U دارای نمایشگر ۲۷ اینچی است و از پردازنده سریع‌تر Core i5 3210M، گرافیک مستقل Nvidia GT640M2، رم ۸ گیگابایتی و هارد درایو یک ترابایتی بهره می‌برد. این کامپیوتر جدید و تمام لمسی هم از روزهای آخر سال ۲۰۱۲ و با قیمت پایه ۱۸۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد و به فروش عمومی می‌رسد. طراحی پایه این کامپیوترهای بدون کیس به شکلی است که به راحتی می‌توان زاویه نمایشگر را تا ۹۰ درجه تغییر داد یا حتی آن را به‌صورت کامل روی سطح میز خواباند. نمایشگر تمام لمسی این کامپیوترها که قابلیت دریافت چندین لمس به صورت همزمان را دارد، لذت استفاده از ویندوز ۸ را چندین برابر می‌کند. هر دو نمایشگر ۲۳ و ۲۷ اینچ این کامپیوترها تصاویر را با وضوح بالا و برابر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارند.

خبر های مرتبط:

  1. عرضه مانیتور T230H تمام لمسی Acer
  2. معرفی کامپیوتر چند منظوره باقابلیت MSI با صفحه لمسی سه‌بعدی
  3. Z2620G و Z2610G کامپیوترهای چند منظوره جدید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.