معرفی کتاب “انواری از نهج البلاغه” در برنامه «مصباح» از رادیو قرآن

۰۵خردادماه،

کتاب “انواری از نهج البلاغه” نوشته محمدجعفر امامی یکشنبه پنجم خردادماه در برنامه«مصباح» معرفی می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه «مصباح» که یک‌شنبه‌ها ساعت ۲۱:۱۰ به همت گروه فرهنگ و اندیشه قرآنی رادیو قرآن پخش می‌شود و  در بخش معرفی کتاب به همت  حجت الاسلام «مجید قربانعلی» کتاب «انواری از نهج البلاغه» نوشته محمد جعفر امامی به شنوندگان برنامه معرفی می گردد.
انواری از نهج البلاغه  شامل (توحید، نبوت‌، امامت‌، معاد و…) تالیف  محمدجعفر امامی‌ است که ‏ مرکز انتشار یافتنات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم‌ آن را به چاپ رسانده است.
مقدمه مولف؛ نهج‏البلاغه چگونه حفظ و جمع‏آوری شده؟؛ شناخت خالق در نهج‏البلاغه در ۳ بخش ؛ صفات خالق ؛ قرآن کریم ؛ بعثت انبیاء ؛ بعثت پیامبر(ص) خاتم ؛ امامت و رهبری ؛ رهبری امام علی(ع) ؛ معاد ؛ برزخ در ۲بخش ؛ نکوهش دنیا و زهد ؛ امتحان و آزمایش  و همچنین تقوی در نهج‏البلاغه از بخش های مختلف این کتاب است .
شایان ذکر است برنامه «مصباح» به سردبیری و تهیه کنندگی «اکرم‌السادات حسینی‌زاده»  و اجرای «اللهیار عطابخشی» یکشنبه ها از ساعت ۲۱:۱۰ به مدت۵۰ دقیقه برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن با محوریت پاسخگویی به سوالات قرآنی پخش می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.