معرفی ۱۰۰ بازیکن برتر تاریخ جام جهانی/پله اول است،مارادونا دوم/رونالدو بالاتر از مسی در رده سی و سوم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – در بین ستاره های جام جهانی فوتبال رونالدو رتبه سی و سوم را به خودش اختصاص داده است و مسی در رده پنجاه و یکم ایستاده است.

به گزارش ممتاز؛روزنامه گاردین فهرستی از ۱۰۰ بازیکن برتر جام جهانی را اعلام کرده است که در این فهرست رونالدو در رده سی و سوم قراردارد و مسی پنجاهم است.

در این فهرست “پله”ستاره فوتبال برزیل رتبه نخست را به خودش اختصاص داده است و پشت سر او مارادونا قرار دارد.رتبه سوم در اختیار فرانتس بکن باوئر قرار دارد و رونالدو نازاریایی برزیلی و زیدان در رده های چهارم و پنجم این فهرست قرار گرفته اند.یوهان کرایوف(ستاره سابق فوتبال هلند)،لوتار ماتیوس،گرد مولر،گاریشنا،پلاتینی،پوشکاش،ژاوی هرناندز،روماریو،پویول،اینیستا؛ کاناوارو ، روبرتو کارلوس ، فیگو و اشنایدر از ستاره های دیگری هستند که در این لیست دیده می شوند.

اما آنچه که در این فهرست قابل توجه است این است که رونالدو و مسی دو ستاره حال حاضر فوتبال جهان رده های سی و سوم و پنجاهم را به خودشان اختصاص داده اند.رونالدو به این دلیل بالاتر از مسی قرار دارد که در ۱۰ بازی خودش در جام جهانی یک گل بیشتر از ستاره آرژانتینی زده است.

گاردین از چهره های سرشناس فوتبال و خبرنگاران خواسته بود تا بازیکنان خودشان را برای قرار گرفتن در این فهرست انتخاب کنند که این لیست امروز تکمیل و روی خروجی این سایت قرار گرفت.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.