معضلات محلات منطقه ۴ تا پایان فصل جاری برطرف می شود

شهردار منطقه ۴ از اجرای ۱۳ مصوبه در حوزه خدمات شهری برای شهروندان منطقه خبر داد و گفت: در دور پنجم بازدید میدانی ۳۸ مصوبه به تصویب رسید .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن بیان این مطلب افزود:‌ ۳۸ طرح عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در دور پنجم منشور عملیاتی بازدید میدانی از محله مبارک آباده حسین آباد به تصویب رسید و تا پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید.
شهرداد منطقه ۴ ادامه داد: بازدید میدانی از سطح منطقه یکی از راهکارهای مناسبی است که با هدف رسیدگی به مشکلات کوچک و بزرگ محلات و پاسخگویی به نیازهای ضروری شهروندان در بخش های عمرانی، ترافیکی ، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی طی ۶ سال و ۶ دوره به صورت هفتگی و منظم پایه ریزی و با مشارکت جدی شورایان هر محله انجام می شود و حاصل آن تصویب حدود ۵ هزار و ۷۰۰ مصوبه طی این مدت در محله ها است.
کریمیان تصریح کرد: دربخش عمرانی احداث زمین تنیس در بوستان تولد، تعمیر سرویس بهداشتی مدرسه اولیا، بازسازی تک جدول تعدادی از معابر، آسفالت ورودی بوستان صدف، تعمیر سرویس بهداشتی مسجد جامع مبارک آباد از جمله مواردی است که در دست بررسی و اقدام قرار دارد.
در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه ۴ اضافه کرد:‌ در حوزه خدمات شهری ۱۳ مصوبه به تصویب رسید که مهمترین آنها تکمیل مجموعه بازی کودکان و نصب ۳ عدد میز پینگ پنگ در بوستان شادی، تامین روشنایی میدان حسین آباد و هرس شمشادهای میدانی بزرگراه امام علی (ع) است.
حسینی نژاد، با اشاره به مصوبات ترافیکی این دور از بازدید میدانی تاکید کرد: بررسی پل عابر پیاده مقابل بازار روز هروی جهت مکانیزه کردن آن، بررسی و امکان سنجی احداث دوربرگردان در بزرگراه صیاد شیرازی حد فاصل بیمارستان گلستان تا پل شهید همت (شمال به جنوب)، ایمن سازی خیابان شعبانلو و جعفریان و تقاطع خیابان شهید میرزائیان و لاله، احداث ایستگاه اتوبوس در انتهای خیابان جعفریان غربی و بهسازی پل های عابر پیاده از جمله مصوبات ترافیکی محله مبارک آباد و حسین آباد است. وی، از معرفی ملک سرای محله مبارک آباد و حسین آباد توسط شورایاران خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت دارا بودن شرایط لازم و توافق، ملک معرفی شده به سرای محله تبدیل خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.