معلم نمونه سه نسل از دانش آموزان انزلی به دیار باقی شتافت

به گزارش ایرنا، احمد نباتی شغل متولد ۱۳۱۲ از ۱۶ سالگی وارد اداره آموزش و پرورش انزلی شد و در کسوت معلم و مدیر به خدمت پرداخت. احساس مسئولیت و حسن انجام کار موجب شد که پس از بازنشستگی دوباره دعوت به کار شد و تا سال گذشته تحصیلی در مدرسه غیردولتی مشغول مدیریت بود.

این معلم و مدیر نمونه که در سالهای خدمتش به دفعات معلم نمونه شد و چند سال قبل برای یک عمر تلاش در راه آموزش و پرورش فرزندان این شهر از سوی اداره آموزش و پرورش بندرانزلی طی آیین باشکوهی مورد تقدیر قرار گرفته بود، امروز روی دوش شاگردان قدیمی اش تا مزار درگذشتگان شهر تشییع شد و شاگردان کوچکش مزارش را با خاک و شاخه های گل پوشاندند.

محمدرضا امکچی کارشناس مترجمی زبان آلمانی از شاگردان قدیمی این معلم نمونه شهر انزلی در حال تهیه عکس از مراسم برای ارسال به همشاگردی هایش در نقاط مختلف ایران و خارج از کشور با تاسف فراوان گفت: ایشان معلمی دلسوز ، دقیق و منظم بود.

وی اظهار کرد: پسر بزرگم از مدرسه ایشان دیپلم گرفت و پسر کوچکم تا سال گذشته تحت مدیریت ایشان در مدرسه مشغول به تحصیل بود.

رییس اداره آموزش و پرورش انزلی نیز در حاشیه مراسم تشییع و به خاکسپاری این معلم نمونه به خبرنگار ایرنا گفت: ایشان بالغ بر ۶۰ سال برای آموزش و پرورش دانش آموزان این شهر تلاش کرد.

ˈ فریدون طیوری ˈ خاطرنشان کرد: این معلم نمونه برای بسیاری از ما فرهنگیان الگوی اخلاق و همچنین تلاش و احساس مسئولیت بود .

وی یادآور شد: بسیاری از شاگردان این معلم نمونه اکنون در سمت های مختلف در این شهر و سایر نقاط ایران به خدمت مشغولند و هیچگاه یاد و خاطره ایشان را فراموش نخواهند کرد.ک/۳

۶۲۰/ ۶۰۳

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.