معمای نکونام

تبلیغات
فروش ویژه لیزر انگشتری بیمز – Beams

جهت مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر کلیک کنید

پدیده سال ۲۰۱۲ را به انگشتان خود ببندید و دیگران را حیرت زده نمایید! نوشته ها و اشکال مورد علاقه خود را در فضا رسم کنید، فقط کافیست دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رسم شود…
این محصول دارای ۴ انگشتر می باشد که به دست شما بسته می شوند و هر کدام از آنها دارای LED با رنگ های مختلف هستند. پس از بستن انگشتر های لیزری بیمز بر دست خود فقط کافیست در تاریکی شب و یا محیط های تاریک یا نیمه تاریک دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رسم شود، همچنین می توانید نوشته ها و اشکال مورد علاقه خود را در فضا ترسیم نمایید و حیرت مشاهده کنندگان را برانگیزید.
همچنین با این محصول می توانید در مهمانی ها و مجالس هم لحظات خوشی را رقم بزنید، زیرا از انگشتر لیزری بیمز می توانید به عنوان رقص نور بر روی دیوار هم استفاده نمایید، فقط کافیست محیط شما نیمه تاریک یا تاریک باشد تا با حرکت انگشتان خود بر روی دیوار رقص نور فوق العاده زیبایی را ایجاد نمایید. این محصول برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه اینترنتی میهن استور با یک سال گارانتی تعویض با قیمت استثنایی ۱۱۸۰۰ تومان عرضه می شود.

*** برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید ***

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید پستی
قیمت: فقط ۱۱,۸۰۰ تومان
فروش ویژه گیرنده تلویزیون دیجیتال

جهت مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر کلیک کنید

دریافت ۲۵ کانال رادیویی و تلویزیونی با کیفیت DVD بدون نیاز به اینترنت
اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت USB
دارای آنتن پرتابل مگنت دار و قابلیت اتصال به آنتن هوایی
دارای نرم افزار قدرتمند برای نمایش تصاویر دریافتی
قابلیت ضبط برنامه های در حال پخش با کیفیت بالا
قابلیت تهیه عکس و ذخیره بر روی هارد دیسک از برنامه های درحال پخش
دریافت کلیه کانال های رادیویی وتلویزیونی به صورت دیجیتال

شبکه های قابل دریافت:
شبکه های ۱(سراسری) – ۲(سراسری) – ۳(جوان و ورزش) – ۴(علم و تکنولوژی) – ۵(تهران) – ۶(خبر) – ۷(آموزش) – ۸(معارف) – ۹(مستند) – ۱۰(جام جم) – ۱۱(iFilm – آی فیلم) – ۱۲(PressTV پرس تی وی) – ۱۳(العالم) – ۱۴(شما) – ۱۵(بازار) + ۱۰ شبکه رادیویی

– گیرنده ۱۵ کانال داخلی و ماهواره ای ایران و ۱۰ شبکه رادیویی
– مشاهده شبکه های تلویریونی با کیفیت ماهواره (DVD) به صورت دیجیتال بدون نیاز به دیش
– تامین برق مورد نیاز از پورت usb، بدون نیاز به آداپتور خارجی
– امکان تهیه عکس از برنامه های در حال نمایش
– اتصال آسان از طریق پورت usb
– امکان تهیه لیست کانال های مورد علاقه
– گارانتی تعویض

*** برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید ***

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید پستی
قیمت: فقط ۲۹,۰۰۰ تومان
معمای نکونام

دسته بندی: اخبار, خبر ورزشی

۳۱۷ معمای نکونام

به گزارش خبرگزاری فارس، در چند باری که از کی‌روش بابت غیبت های جواد نکونام در اردوی های تیم ملی سوال شد وی پاسخ داد که این بازیکن طبق هماهنگی برای حضور در تورهای تابستانه اوساسونا، در اردوها حضور ندارد و اعلام شد برای بازی با مالدیو به تمرینات می آید.

در حالی که تیم ملی در اردوی اتریش بود جواد نکونام در تهران در کمپ تیم های ملی تمرین انفرادی انجام می داد تا شبهات در خصوص عدم حضور وی در اردوی اتریش بیشتر شود. زمانی که تیم ملی به ایران بازگشت تا تمرینات خود را برای بازی دوستانه با ماداگاسکار ادامه دهد جواد نکونام در اردوی تیم ملی دیده شد اما نام این بازیکن در بازی با ماداگاسکار دیده نشد تا علامت تعجب ها بابت این غیبت بیشتر شود و حتی تصور خط خوردن نام بازیکن اوساسونا برای بازی دوستانه به وجود آید.

عباس ترابیان سرپرست تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص دلیل غیبت نکونام در بازی دوستانه دیروز اظهار داشت: نکونام بازیکنی نیست که بخواهد خط بخورد. او برای حضور در باشگاه اوساسونا و مذاکره با این باشگاه برای حضور در بازی با مالدیو به اسپانیا رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که بازی با مالدیو در تاریخ فیفا است و چرا باید یک بازیکن برای چنین مسابقه ای باید با باشگاه مذاکره کند، گفت: باشگاه اوساسونا هنوز بحثی برای عدم اجازه به نکونام مطرح نکرده اما او رفته تا به آنها بگوید که ایران با مالدیو بازی دارد. اگر باشگاه اوساسونا مخالف حضور نکونام باشد مجبوریم از طریق فیفا وارد عمل شویم.

به گزارش فارس، اعزام نکونام به اسپانیا برای مذاکره با باشگاهش در شرایطی که دیدار تیم ایران با مالدیو در تقویم فیفا ثبت شده نمونه دیگری از ابهامات فدراسیون فوتبال است. اگر قرار بر مذاکره برای حضور یک بازیکن در تیم ملی باشد مگر نه اینکه این مکاتبه باید از طریق فدراسیون با باشگاه مورد نظر باشد؟ بر چه اساسی یک بازیکن خودش باید با باشگاهش برای حضور در بازی تیم ملی کشور آن هم مسابقه ای که زیر نظر فیفا است،‌ مذاکره کند؟
انجمن های تخصصی فلش خور – تمامی انجمن‌ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.