مقابله ایساکو با هرگونه جعل و تقلب

۳۰م دیماه ،

یکی از خوانندگان می نویسد: سلام بنده یک ۲۰۶ دارم که از قطعات ایساکو استفاده میکنم اما متاسفانه اخیرا کیفیت این قطعات پایین آمده به نحویکه من مجبور شدم قطعه پمپ بنزین خودروی خودم را سه بار در ظرف دوماه عوض کنم. چرا قطعه سازها به دنبال بالابردن کیفیت نیستند وروز به روز کیفیت قطعات پایین می آید و ما مصرف کنندگان ضرر می کنیمو هیچ کس هم جوابگو نیست.
این درحالی است که مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو تاکید دارد: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) به منظور عرضه قطعات و خدمات مطلوب و مقابله با قطعات جعلی و تقلبی، بازرسی ویژه و نظارت نامحسوس بر نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز را با جدیت بیشتر نسبت به قبل ادامه می دهد.

علی نمکین ( ایساکو ) با بیان این مطلب گفت: بیش از دو سال است، با اقدامات ویژه، ضمن بررسی نحوه ارایه خدمات و قطعات در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو،قطعات فرعی و تقلبی کشف و بررسی می گردد.

نمکین اظهار کرد: به سبب گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و آگاهی جاعلان از اعتماد مشتریان به برند ایساکو، جعل برند و مشابه‌سازی بعضی قطعات و بسته‌بندی بسیاری از محصولات موجود در بازار، متداول شده و ایساکو به عنوان مدعی کنترل و نظارت،‌با همراهی مراجع قضایی، سازمات تعزیرات حکومتی و واحد بازرسی وزارت صنعت، سودجویان را شناسایی و تحویل مراجع قانونی داده است.

مدیر عامل ایساکو گفت: از ابتدای سال جاری ۱۶ پرونده جعل، تقلب و مشابه‌سازی قطعات ایساکو و بسته‌بندی داشته‌ایم که سه مورد آن به دستگیری جاعلین و چهار مورد نیز به پلمپ مکان ساخت، توزیع و فروش این اقلام منجر و بالغ بر یک میلیارد ریال از این اقلام از سطح بازار کشف و جمع‌‌آوری شده است.

وی افزود: شرکت ایساکو با کسانی که با فروش اجناس تقلبی مانند لنت ترمز، تسمه تایم و سایر اقلام مصرفی که جان و مال مردم را به بازی می‌گیرند و اعتبار و خوش ‌نامی شرکت را زیر سوال می‌برند، از طریق مراجع قضایی برخورد قاطع خواهد داشت.

نمکین از شرکت در نمایشگاه‌های مختلف برای آشنایی دارندگان محصولات ایران ‌خودرو با قطعات اصلی و هولوگرام و بسته‌بندی ایساکو خبر داد و گفت: شرکت در همایش‌هایی چون “همایش ضمانت کیفیت و اصالت کالا” و اجرایی شدن سامانه هوشمند شناسایی قطعات اصلی در نیمه دوم سال ۹۲، در جهت مبارزه با قطعات غیر اصلی صورت می گیرد.

مدیر عامل ایساکو از مشتریان خواست قطعات و خدمات مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو و با دقت به هولوگرام و بسته‌بندی در قبال دریافت فاکتور دریافت کنند و در صورت بروز هر نوع مشکل با نمایندگان یا فروشندگان مجاز، به شماره تماس ۰۹۶۴۴۰، یا بخش ثبت شکایات در پایگاه اینترنتی ایساکو به آدرس: www.isaco.ir مراجعه و طرح موضوع کند.

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.