مقابل بازیکنان بسیار زیر حلقه ماهان کم آوردیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

بازیکن ملی پوش پتروشیمی بندر امام تاکید نمود: ۴۰دقیقه بازی مقابل بازیکنان زیر حلقه ماهان که بارها تعویض شدند بازیکنان پست ۴٫۵ را خسته نموده واز اختلاف دو تیم کم نمود.

روزبه ارغوان در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز،  شرایط بازی  بافولاد ماهان  راتشریع نمود:  در آغاز بازی مقابل تیم اصفهانی  بسیار خوب کار نمودیم تا اختلاف ۲۰ امتیاز هم پیش رفتیم اما به تدریج توان بدنی مان کم شد به خصوص در پنج دقیقه آخر که اختلاف کاملا کم شد هر چند بازی از دستمان خارج نشد.
وی تاکید نمود:  با هم تیم ما جای کار بیشتر و هماهنگ تر شدن را دارد البته این هفته واقعا بهتر از بازی با گرگان کار نمودیم و سرمربی هم از شرایط راضی بود اما شخصا از بازی خودم راضی نبودم بخشی از آن  هم به فشار  بسیاری بازی  بر می گشت تیم ماهان در زیر حلقه بازیکن خارجی ملی پوشان قدرتمندی دارد که بارهابا یکدیگر تعویض می شدند اما من حامد  سهراب نژاد و بازیکنان دیگر زیر حلقه فشار بسیاری  را تحمل می نمودیم.
ارغوان از بادی در ماهشهر احساس رضایت می نماید:  برای من که در تهران هم از  خانواده ام دور بودم آمدن به ماهشهر تفاوت چندانی نداشت واز شرایط فعلی واقعا راضی ام شرایط تیم هم با جذب بازیکنان خوب مثل سانی پچروویچ راضی نماینده است بچروویچ بازیکن بزرگی است که با هماهنگتر شدن با ترکیب تیم جای انجام بازیهای فراتر از این را هم دارد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.