مقابل سپاهان یک اشتباه هم خطرساز است

مجتبی تقوی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طی ده روز اخیر که دیدارهای لیگ برتر به دلیل تمرینات تیم ملی متوقف بود، ما از این فرصت برای بازسازی توان جسمی بازیکنان و رفع نقاط ضعف استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه باید روز جمعه برابر سپاهان به میدان برویم، تمرینات در روزهای اخیر را بر روی این بازی متمرکز و راه‌های شکست دادن سپاهان را بررسی و تمرین کردیم.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا برای کسب تساوی به اصفهان می‌رود؟‌ گفت: کسب یک امتیاز در خانه سپاهان ارزشمند است و بسیاری از تیم‌ها از رسیدن به این هدف ناکام بودند.

تقوی متذکر شد: با این وجود هیچگاه سایپا تدافعی بازی نکرده و معتقدم بازیکنان ما اگر مشکل و مانع خاصی پیش نیاید، مانند دیدار با استقلال تهران موفق بوده و پیروز از زمین خارج می‌شوند.

وی در ادامه به بیان نقاط ضعف و قوت سپاهان پرداخت و گفت: حریف این هفته ما از تجربه بسیار بالایی برخودار بوده و امسال نیز نشان دادند که برای فتح لیگ برتر آمده‌اند.

سرمربی سایپای البرز افزود: این تیم هم اکنون در رده نخست جدول قرار داشته و جایگاه آنها نشان دهنده توانایی بالای بازیکنان و کادر فنی سپاهان است.

تقوی تاکید کرد: با این وجود من به بازیکنان خود ایمان دارم و برای شکست دادن سپاهان با هدف و برنامه مشخص به میدان می‌رویم.

وی افزود: شناخت خوبی نسبت به نقاط ضعف سپاهان به ویژه در خط دفاعی این تیم داریم و دریافت ۳ گل در ۴ بازی‌ اخیر راه گلزنی به آنها را مشخص کرده است.

تقوی در پایان بیان داشت: ما برای برد به اصفهان می‌رویم و برای رسیدن به این هدف نیز برنامه داشته و بازیکنان سایپا با آمادگی بالا برای اجرای برنامه‌های کادر فنی به میدان می‌روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.