مقام آیت الله مصباح در قم تجلیل می‌شود

سپاه باید در همه عرصه‌های دفاع از نظام، حضور آگاهانه، عالمانه و مقتدرانه داشته باشد

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت تشکیل سپاه از سوی امام خمینی(ره) بیان داشت: سپاه باید در همه عرصه‌های دفاع از نظام، حضور آگاهانه، عالمانه و مقتدرانه داشته باشد و در طول سال‌هایی که از تاسیس آن می‌گذرد نیز همواره در هر صحنه و عرصه حضور پیدا کرده و توانسته است با سربلندی و افتخار از آن بیرون بیاید.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه دو عنصر بزرگ عقیدتی و سیاسی از مطالب مهم تاکید شده توسط امام خمینی(ره) بوده است گفت: این دو عنصر تا امروز عامل ماندگاری این نیرو شده است.
 
وی اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی منسجم، دارای شروع و پایان و مفید را از کارهای ارزشمند انجام شده در سپاه ذکر کرد و اظهار داشت: در این راستا برای خانواده‌های سپاهیان در شکل‌های مختلف برنامه‌های حضوری و غیر حضوری اجرا می‌شود. 
 
حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه عظمت و اقتدار یک مجموعه را از نحوه قضاوت دشمنان آن می‌توان فهمید تصریح کرد: دنیای استکبار و زیاده خواه، سپاه را به عنوان تروریسم معرفی می‌کنند و این نشان از برجستگی، اقتدار، صلابت و قدرت سپاه است.
 
وی ادامه داد: بعد از ولایت فقیه سپاه اولین خاکریز را دارد که نظام را رصد و از ارزش‌های دینی و الهی پاسداری و پا به پای منویات مقام ولایت فقیه گام بر می‌دارد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.