مقانلو: نگفتم تیم کشورهای اسلامی را نمی پذیرم

۳۰م دیماه ،

با حواشی ایجاد شده برای اتنخاب مربیان تیم ملی به نظر مرسد خلیفه سرمربی آینده تیم دوم تکواندو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: چندی است که فدراسیون تکواندو برای اجرایی شدن طرح تشکیل دو تیم ملی و استفاده از دو کادر فنی در گیرودار انتخاب سرمربی و مربیان تیم های ملی است و درهمین راستا مسئولان مرتضی کریمی را به عنوان سرمربی اصلی انتخاب کردند و با این انتخاب فریبرز عسکری سرمربی سابق تیم ملی انصراف خود را از سرمربیگری تیم ملی دوم اعلام کرد و به دنبال آن بیژن مقانلو هم در صحبت هایش عنوان کرد که نفر دوم نخواهد شد. حالا هم فدراسیونی ها این موضوع را شوک بزرگی در تکواندو می دانند و با این حساب به نظر می آید مربیان دیگری به این سمت نزدیک تر شده اند.

بعد از رد پیشنهاد دستیاری از سوی مقانلو، کریمی اعلام کرد که نفراتی چون خانلرخانی، سلطانی و خلیفه گزینه های حضور در کادر فنی تیم ملی می باشند و شنیده ها حاکی از دستیاری سلطانی در کنار کریمی است. می ماند سرمربیگری تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی که با احتساب حواشی موجود به نظر می رسد راه خلیفه برای رسیدن به این سمت هموارتر شده است.

در همین ارتباط بیژن مقانلو به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من در مذاکراتم با فدراسیون صحبتی در مورد رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی دوم نکرده ام و تنها شرایطم را اعلام کردم که البته فدراسیون هم شرایط خود را گفته است.

وی افزود: تصمیم نهایی در مورد انتخابات با فدراسیون است و من تنها در این زمان منتظر اعلام این تصمیم هستم و امیدوارم هر کس سرمربی تیم ملی می شود موفق باشد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.