مقاومت بهترین عرصه برای درخشش هنر است

به گزارش ایرنا، سردار ˈمحمدرضا نقدیˈ شامگاه جمعه در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در محل موزه دفاع مقدس کرمان با بیان این مطلب خاطر نشان کرد که عواطف در اوج رشادت و محبت و صمیمیت در اوج ایثار و گذشت از لذت ها، در مقاومت موج می زند.

وی بیان کرد: طنز در عرصه هنر مقاومت نیز وجود دارد، اما طنزی که چهره جباران را برملا می کند رزمندگان را در شدیدترین وضعیت، با روحیه و با نشاط نشان می دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: نقد نیز در هنر مقاومت وجود دارد، اما نقدی امید بخش است که جریان عظیم و زلال رودخانه ایستادگی، جوانمردی و آزادی خواهی را به تصویر می کشد.

وی ادامه داد: در کنار آن نقدی که از گرداب ها و گنداب های این رودخانه قصد عبور دارد، عظمت این رود خروشان را فراموش نمی کند و تصویری مایوس کننده را به مخاطب ارایه نمی دهد.

سردار نقدی، گفت: خوشحالم که امروز عرصه هنر کشور سرشار از هنرمندان متعهدی است که مقاومت را خوب شناخته اند و خود، عنصری از مقاومت به شمار می روند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، از پیشنهاد تشکیل اتحادیه ای برای پیوند قوی تر با هنرمندان مقاومت استقبال کرد و افزود: تلاش داریم هرچه زودتر این خواسته هنرمندان محقق شود.

وی به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اشاره کرد و گفت: جشنواره فیلم مقاومت روز به روز درخشان تر پیش رفته و لازم است تا موقعیت مکانی خاصی را برای آن پیش بینی کنیم.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از سوم مهرماه جاری به مدت پنج روز در کرمان برگزار شد.ک/۲

۷۴۳۸/۸۱۵۴/۲۶۲۴**۱۵۹۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.