مقاومت فلسطین اسرائیل را به سمت اضمحلال می‌برد

۲۷ آبان ،

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به ضعف نظامی خود پی‌برده است گفت: با وجود اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ موشکی از گنبد آهنین این رژیم عبور نخواهد کرد، شاهد آن هستیم که صدها موشک به مناطق استراتژیک صهیونیست‌ها اثابت کرده است؛ لذا این نشان از سیر اسرائیل به سمت اضمحلال دارد.

مجتبی ثابتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به حملات رژیم صیونیستی به غزه اظهار داشت: با توجه به حوادث منطقه وفضای بین المللی که در آن وجود دارد کوچکترین اشتباه از هر کدام از کشورهای منطقه می‌تواند بیشترین ضربه را به منطقه وارد کند.

وی در ادامه به خیانت‌های برخی سران منطقه نسبت به محور مقاومت اشاره کرد و افزود: حمله هوایی اسرائیل در حالی به نوار غزه آغاز شده که کشورهای عربی به خصوص عربستان که خود را ام‌القرای جهان اسلام می‌داند، هیچ واکنشی نسبت به این جنایات نشان نمی‌دهد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به ضعف نظامی خود پی‌برده است تصریح کرد: با وجود اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ موشکی از گنبد آهنین این رژیم عبور نخواهد کرد، شاهد آن هستیم که  صدها موشک به مناطق استراتژیک صهیونیست‌ها اثابت کرده است؛ لذا این نشان از سیر اسرائیل به سمت اضمحلال دارد.

ثابتی با اشاره به اینکه این حملات بعد از انتخابات آمریکا رخ داد، گفت: همانطور که می‌دانید اوباما با استفاده از لابی صهیونیسم روی کار آمد و قطعا اگر حمایت‌های مالی و سیاسی آمریکا نباشد، این حملات هرگز صورت نمی‌گیرد و این نفعی دو جانبه برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌هاست.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه مصر در این جریانات موضع بسیار خوبی را پیش گرفته خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان منطقه هر چه زودتر باید به اجماع برسند، چرا که در صورت سکوت باید بدانند که رژیم صهیونیستی دیر یا زود به سراغ آنها هم خواهد آمد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.