مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین، الگویی برای ملتهای مستقل

۲۷م دیماه ،


به گزارش واحد مرکزی خبر ، اداره خبرها مجلس شورای اسلامی؛ آقای لاریجانی با بیان اینکه امروز مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین به‌ویژه غزه در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر الگویی برای ملتهای مستقل و مبارزان است افزود: موفقیتهای مردم فلسطین به خاطر روحیه مقاومت و مجاهدتشان است و باید این روحیه را حفظ کرد.

وی اضافه کرد: عمده‌ترین نیروی تأثیرگذار در تحولات خاورمیانه نیروی مقاومت و مجاهدت است.

رئیس مجلس گفت: حمایت از آرمان فلسطین و کمک به آزادی سرزمینهای اشغالی، وظیفه‌ای دینی و اسلامی است، بر این اساس جمهوری اسلامی ایران همواره در تمام زمینه‌ها آماده کمک به مبارزان فلسطینی و  محور مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی و قدرتهای جهانی هیچ کمکی برای آزادی سرزمینهای فلسطینی نخواهند کرد افزود: تنها با مقاومت و ایستادگی می‌توان به آرمان فلسطین و رهایی سرزمینهای اشغالی دست یافت.

عماد عالمی رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه نیز در این دیدار با قدردانی از حمایتها و پشتیبانیهای کشورمان از ملت فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط سخت و دشوار حامی ملت فلسطین بوده و سهم بزرگی در پیروزیهای مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی داشته است.

وی با اشاره به پیروزیهای اخیر مقاومت اسلامی در برابر رژیم اشغالگر قدس افزود: پیروزیهای اخیر نشان داد زوال اسرائیل حتمی است و به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود.

عالمی گزینه مقاومت را تنها گزینه جنبش اسلامی فلسطین (حماس) دانست و گفت: حماس هیچ گاه از گزینه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی دست بر نخواهد داشت و معتقد است جهاد تنها راه آزادی سرزمینهای فلسطینی است.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.