مقاومت و پیروزی مردم غزه پرده از چهره کریه مدعیان حقوق بشر برداشت/ فروریختن گنبد آهنین اسرائیل؛ مهمترین دستاورد جنگ ۸ روزه

۰۲م آذر ،

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر صهیونیستی سبب شد مردم منطقه و جهان پوشالی بودن این رژیم را به وضوح ملاحظه کنند، گفت: مقاومت، جهاد، شهادت و پیروزی مردم غزه یک بار دیگر پرده از چهره کریه سردمداران سنگ‌دل و به اصطلاح مدعی حقوق بشر برداشت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست کمیته دیپلماسی دفاعی وزارت دفاع طی سخنانی پیروزی مردم با ایمان و غیور غزه را به امت اسلامی و مردم فلسطین به ویژه جهادگران جبهه مقاومت تبریک گفت.

وحیدی با تحسین و تجلیل از مقاومت کم‌نظیر مردم و مجاهدان سلحشور غزه تأکید کرد: این رشادات و پایداری علاوه بر بی‌اثر کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی آنان را در تداوم جنگ‌افروزی دچار تردید، سردرگمی و اختلاف کرد.

وی با اشاره به دفاع جانانه و پاسخ کوبنده و مؤثر موشکی رزمندگان جان‌ بر کف غزه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت:‌ از بین رفتن کامل هیمنه پوشالی این رژیم و فروریختن گنبد آهنین که قبلاً با ورود پهپاد حزب‌الله پایه‌های آن متزلزل شده بود از مهم‌ترین دستاوردهای مقاومت مردمی در جنگ ۸ روزه بود.

وزیر دفاع مقاومت و پیروزی مردم غزه را در تداوم پیروزی‌های بزرگ مقاومت در جنگ‌های ۳۳  و ۲۲ روزه ذکر کرد و گفت:‌ این .

وحیدی اتخاذ رویکرد مقاومت، جهاد و شهادت از سوی مردم سلحشور غزه را کشیدن خط بطلان بر اقدامات سازش‌کارانه و مهم‌ترین عامل پیروزی توصیف کرد و افزود: در صورت اتخاذ چنین رویکردی از سوی جهان اسلام و تقویت حلقه‌های اتصال مقاومت می‌توان برای همیشه شر این رژیم شرور و جنگ‌افروز را از سر مردم فلسطین کوتاه کرد.

وی گفت: پیروزی مردم غزه علاوه بر سرخوردگی شدید سران رژیم غاصب صهیونیستی سبب شرمندگی سردمداران آمریکا و اروپا نیز شد که با حمایت‌های آشکار و پنهان و سکوت خود مشوق و حامی جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی بودند.

وزیر دفاع قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی و کمک همه جانبه به مردم فلسطین به ویژه مردم غزه را حداقل اقدامی دانست که می‌تواند از تداوم اقدامات گستاخانه و جنگ‌افروزانه رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

وحیدی همچنین نسبت به انجام هرگونه اقدامی که سبب تضعیف جبهه مقاومت و انحراف افکار عمومی از مسئله آزادی قدس و رهایی فلسطین از چنگال اشغالگران شود، اخطار داد و تصریح کرد: اینگونه اقدامات را خدمت به رژیم صهیونیستی و خیانت به مردم مظلوم فلسطین تلقی می‌کنیم.

وزیر دفاع در پایان گفت: مقاومت، جهاد، شهادت و پیروزی مردم غزه یک بار دیگر پرده از چهره کریه سردمداران سنگ‌دل و به اصطلاح مدعی حقوق بشر برداشت و نشان داد آنها نه تنها به هیچ یک از حقوق و اصول انسانی پایبند نیستند بلکه با حمایت آشکار از رژیم صهیونیستی در جرم و جنایت به آنان شریک‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.