مقاومت کاملا آماده است / رژیم صهیونیستی قادر به جنگ افروزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، “محمد رعد” رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد: حزب الله به این دلیل از گفتگوهای ملی حمایت می کند که خواهان ثبات لبنان است.

وی افزود: اسرائیل جنگی علیه لبنان به راه نخواهد انداخت که علت آن پایبندی رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی نیست بلکه به آمادگی مقاومت مربوط می شود، زیرا اسرائیل به خوبی می داند که در هر جنگی بازنده خواهد بود.

رعد اظهار داشت: زمانی که رژیم صهیونیستی در لبنان پیروز میدان می شد سپری شده است، زیرا هم اکنون زمان مقاومت است.

رئیس فراکسیون وفاداری به پارلمان لبنان خاطرنشان کرد: تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران جدی نیست و در راستای جنگ روانی است که بازخوردی جز در داخل اراضی اشغالی ندارد.

رعد بیان کرد: کسانی که به ماهیت فتنه افکنی رژیم صهیونیستی در داخل لبنان پی برده باشند به خاطر مصالح کشور و ثبات آن کوتاه می آیند(و از جنجال آفرینی دست می کشند).

از سوی دیگر “محمد یزبک” رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان گفت: رزمایشهای اسرائیل ما را نمی ترساند، زیرا روحیه معنوی ما بالاست.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: ما مدت سی سال است که در دایره خطر قرار داریم وخواهان وحدت ملی هستیم، اما برخی به دنبال ایجاد فتنه هستند.

از سوی دیگر ” جمیل حایک” رئیس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان ضمن هشدار درباره هر تلاشی علیه ارتش لبنان بیان کرد: بحران موجود فقط از طریق گفتگو حل می شود.

وی افزود: هدف طرحها علیه کشورهای منطقه تامین امنیت اسرائیل است و همه گروههای لبنانی باید به مسئولیتهای خود عمل کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.