مقایسه صفحه نمایش اکسپریا Z با دیگر اسمارتفونها

ممتازنیوز:

Sony-Xperia-Z-screen-comparison-more-camera-samples-emerge (1)

در حالیکه بخش نرم افزاری اسمارت فون اکسپریا Z سونی ممکن است بدلیل دریافت آپدیت حتی بهتر از نمونه های اولیه شود، صفحه نمایش آن از جمله بخش هایی است که به احتمال زیاد تغییر نمی کند (نسبت به مدل های اولیه). امروز تصاویری منتشر شد که صفحه نمایش این اسمارت فون که مجهز به تکنولوژی Mobile BRAVIA Engine سونی می باشد را در مقایسه با صفحه نمایش سایر اسمارت فون ها نشان می دهد.

همانطور که می دانید و در وبسایت های مختلف هم عنوان شده، صفحه نمایش این اسمارت فون دارای زاویه دید نچندان خوبی یا بقول فون آرنا صفحه نمایش ضعیفی است. در هنگام تماشای صفحه نمایش از میزان قدرت رنگ ها به میزان قابل توجهی کاسته و مقدار روشنایی آن نیز کاهش پیدا می کند، البته این مشکل تا زمانی است که شما به صفحه نمایش آن از جهات مختلف نگاه می کنید. متاسفانه سونی به استفاده از صفحه نمایش بی کیفیت در این اسمارت فون قدرتمند محکوم شده است.

همانطور که میدانید صفحه نمایش آن ۵ اینچی فول اچ دی با تراکم پیکسلی ۴۴۳ppi است. در ادامه تصاویر مقایسه صفحه نمایش آن را مشاهده می نمایید. در تصاویر این ضعف بخوبی دیده می شود. اما اینکه این ضعف مهمی است یا موضوعی کم اهمیت است به نظر شما بستگی دارد. تحلیل و نظر شما در مورد صفحه نمایش آن در برابر صفحه نمایش سایر دستگاهها چیست؟

تصویر ۱  –  تصویر ۲  –  تصویر ۳ (تصویر میکروسکوپی از صفحه نمایش)

phonearena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.