مقایسه چهره رونالدو با دختر شناگر ۱۷ ساله آمریکایی + تصاویر

درمراسم انتخاب بهترین بازیکن سال یوفا، سه نامزد نهایی یعنی رونالدو،مسی و اینیستا روی سن بودند وبلافاصله بعد از اعلام نام اینیستا به عنوان برنده این عنوان، لیونل مسی، با لبخندی برلب به هم تیمی اش در بارسا تبریک گفت ولی ستاره پرتغالی رئال، واکنش دیگری داشت.

ممتازنیوز: چهره رونالدو در هم رفت و ژستهای عجیب او که چندان خوشایند هم نبود، باعث شد تا تنها دقایقی بعد شبکه های اجتماعی مملو از سیل تبریک ها به اینیستا و درعین حال انتقادات به سمت رونالدو شود .

رونالدو با قهرمانی در لالیگا همراه با رئال مادرید، مطمئن بود که این جایزه مال خودش است و همراه با نامزدش دراین مراسم شرکت کرده بود . او اصلا توقع شنیدن نام اینیستا را نداشت و از این انتخاب اصلا خوشش نیامد و با درهم بردن چهره اش این نارضایتی را اعلام کرد

همین اتفاق باعث شد تا کسانی که به صورت زنده شاهد پحش این مراسم بودند، بلافاصله شبکه های اجتماعی را از عکس های چهره درهم رونالدو پر کنند و او با چهره بی تفاوت و درهم «مک کیلا مارونی» دختر ژیمناست۱۷ ساله آمریکایی که بعد از کسب مدال نقره بازیهای المپیک لندن چهره اش به همین شکل درآمده بود مقایسه کردند.

مقایسه چهره رونالدو با دختر شناگر 17 ساله آمریکایی

مقایسه چهره رونالدو با دختر شناگر 17 ساله آمریکایی

مقایسه چهره رونالدو با دختر شناگر 17 ساله آمریکایی

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۴ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, رونالدو, مراسم توپ طلا, کریستن رونالدو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ندا:

    کلا رونالدو بهتره مسى کوتوله

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.