مقدار تولید زباله تهرانی‌ها در روز

۲۴م اسفند ،

ممتازنیوز: رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران گفت: با نزدیک شدن به سال نو ، میزان تولید زباله در شهر تهران از ۷۰۰۰ تن به ۹۰۰۰ تن در روز رسیده است.

به گزارش ایسنا، محمدهادی حیدرزاده افزود: از آنجا که بسیاری از شهروندان هنگام خانه‌تکانی لوازم خانگی قدیمی خود را خارج می‌گذارند، با نزدیک شدن به سال تازه با افزایش زباله‌های حجیم رو به رو هستیم که به همین سبب جمع‌آوری زباله‌های حجیم را نیز به صورت روزانه در دستورکار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در دیگر روزهای سال زباله‌های حجیم در روز جمعه جمع‌آوری می‌شوند اما با اجرای طرح فصل همدلی و استقبال از نوروز و افزایش نیروهای پیمانکار به مدت یک ماه از ازدیاد این زباله‌ها جلوگیری کرده‌ایم.

حیدرزاده با بیان اینکه پس از پایان این طرح جمع آوری زباله‌های حجیم طبق روال قبل در روز جمعه انجام خواهد شد افزود: در این زمینه از طریق روزنامه همشهری و رادیو صدای شهر به همه شهروندان اطلاع رسانی کرده‌ایم.

رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران با ابراز رضایت از پیشرفت پاکسازی و رفت و روب شهری طی یک ماه قبل اظهار کرد: امیدواریم علاوه بر ادامه این روند تا پایان سال از زباله‌های تولیدی نیز کاسته شود. 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.