مقصود اصلاح‌طلبان از انتخابات آزاد حضور اشخاص وابسته به بیگانگان و فتنه‌گران در انتخابات است؟

۱۰م دیماه ،

کریمی‌اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۸۸ “تقلب” را مطرح کردند تا از این طریق سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند و برای انتخابات آتی نیز از هم اکنون با ایجاد شک و شهبه خواستار “انتخابات آزاد” می باشند، در حالی انتخابات در کشور ما کاملا قانونی برگزار می‌شود.

احمد کریمی‌اصفهانی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ اظهارات اخیر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر “انتخابات آزاد” اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران آزادترین انتخابات‌ در دنیا دارد و اصلاح‌طلبان این قبیل مسائل را در ایام نزدیک به انتخابات‌های قبل نیز مطرح می‌کردند.
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ۸۸ “تقلب” را مطرح کردند تا از این طریق سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند و برای انتخابات آتی نیز از هم اکنون با ایجاد شک و شهبه خواستار “انتخابات آزاد” می باشند در حالی انتخابات در کشور ما کاملا قانونی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان به عنوان نهادی تاثیرگذار صلاحیت شخصیت‌ها را رصد می‌کند؛ گفت: باید از اصلاح‌طلبان سوال کرد که اشخاص وابسته به بیگانگان و یا کسانی که اعتقادی به ارزش‌های اسلامی و نظام ندارند چگونه می‌توانند در انتخابات حضور یابند؛ آیا معنای انتخابات آزاد حضور اشخاص وابسته به بیگانگان و فتنه‌گران در انتخابات است؟

کریمی‌اصفهانی خاطر نشان کرد: این روزها اظهاراتی که اصلاح‌طلبان دربارهٔ “انتخابات آزاد” مطرح می‌کنند از زبان رئیس جمهور نیز شنیده می‌شود و نمی‌دانیم آیا این توطئه استکبار است که این آقایان ماموریت دارند، این حرف‌ها را بزنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.