ملاقات سفیر ایران با خانواده شهید شیخ راغب حرب و فرزندان شهدای مناطق جنوبی لبنان

۱۳م اسفند ،

همزمان با بیست و نهمین سالگرد شهادت شیخ راغب حرب، غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان با خانواده وی و جمعی از فرزندان شهدای لبنانی در منزل شهید راغب حرب واقع در جبشیت در جنوب لبنان ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این ملاقات که شیخ عبدالکریم عبید، مسوول امور اجتماعی حزب‌الله، شیخ اسماعیل حرب، برادر شهید و جواد نورالدین، رییس بنیاد شهید لبنان نیز حضور داشتند، غضنفر رکن‌آبادی با اشاره به مقام والای شهدا اظهار کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) فرموده‌اند خانواده معزز شهدا از جایگاه رفیعی برخوردار و چشم و چراغ ملت می باشند.

رکن‌آبادی فرزندان معزز شهدا را ذخایر مهم مقاومت در برابر رژیم صهوینیستی قلمداد کرد.

او با تشریح توطئه دشمنان دربارهٔ بحران سوریه اظهار کرد: سوریه به عنوان کشور حامی مقاومت مورد هدف دشمنان قرار گرفته و اکنون پس از گذشت دو سال، عمق فتنه و نشانه‌های شکست دشمنان آشکار شده است. ایران از همان ابتدای بحران تاکید کرد که این بحران راه حلی جز راه حل سیاسی ندارد و تلاش‌های گسترده‌ای نیز برای حل سیاسی بحران انجام داد. اکنون بسیاری از حامیان خارجی گروه‌های مسلح، آمادگی خود را برای پذیرش راه حل سیاسی اعلام کرده‌اند.

سفیر ایران در بیروت نیز در پاسخ به پرسشی، به وضعیت داخلی کشورمان اشاره و اظهار کرد: دشمنان با وجود اعمال فشارهای شدید اقتصادی، نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند. ایران با پشتیبانی و حمایت قاطعانه مردم شریف که نمونه بارز آن حضور گسترده و اعجاب انگیز مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بود، با اقتدار به مسیر خود ادامه داده و ذره‌ای در برابر خواسته دشمنان عقب نشینی نکرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.