ملاقات صمیمانه مسوولان و پیشکسوتان و خیرین اردبیل با علی دایی

۲۰خردادماه،

مسوولان، پیشکسوتان و خیرین اردبیل دوشنبه شب در هتل محل اقامت سرخپوشان با علی دایی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، مهندس نیکزاد استاندار اردبیل، کاظم دبیر فرماندار اردبیل، علی واحدی فرماندار سرعین، احد پازاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و جمعی از خیرین و پیشکسوتان فوتبال اردبیل دوشنبه شب با حضور در هتل محل اقامت سرخپوشان با علی دایی سرمربی پرسپولیس دیدار و گفتگوی صمیمانه‌ای داشتند.

در این ملاقات مهندس نیکزاد به صحبت پرداخت و گفت: خانواده علی دایی از سال‌ها قبل به عنوان خانواده‌ای مومن و منشاء خیر و برکت در اردبیل شناخته می‌شدند و این برای دورانی بود که علی دایی هنوز به شهرتی نرسیده بود.

وی افزود: علی دایی بعد از اینکه به چهره‌ای شناخته شده در ایران و جهان هم تبدیل شد، تغییری در این رویه ایجاد نشد. دایی سبب افتخار ایران و استان اردبیل است. علی دایی در دوران بازیگری منشاء عزت، اقتدار و شرف برای تمام ایران بود و وقتی هم مربی شد بسیار سریع به شهرت و معروفیت رسید.

استاندار اردبیل تصریح کرد: علی دایی اشخاص بسیاری را به فوتبال ایران معرفی کرد. چه بسا ستاره‌های بسیاری از فوتبال ایران با الگوبرداری از دایی وارد فوتبال شدند و در تمام این مدت وی در مسائل اجتماعی هم منشاء خیر بود. دایی در مدرسه‌سازی، کمک به ایتام، کمک به نیازمندان، خانه‌سازی برای مستضعفان و بسیار مسائل خیرخواهانه دیگر مشارکت داشت. متقابلا هم هر زمان برای علی دایی مشکلی پیش آمد، همه مردم ایران و تک تک مردم استان اردبیل برای او دعا کردند تا صحیح و سلامت باشد. اشخاصی مثل دایی سرمایه‌ای برای تمام کشور می باشند و طبعا ما خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که او همشهری ما است.

علی دایی نیز گفت: من واقعا راضی نبودم خیرین عزیز و موسپیدان فوتبال اردبیل به خاطر من خودشان را به زحمت بیندازند و به اینجا بیایند. من هر چه دارم از مردم است و همه داشته‌هایم را خالصانه برای مردم ایران و اردبیل صرف می‌کنم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.