ملت ایران با هرگونه فتنه‌گری در انتخابات برخورد خواهد کرد

سردار سرلشکر رحیم صفوی:

ایران > انتخابات
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: به دشمنان داخلی و خارجی اخطار می‌دهیم، اگر بخواهند قبل از انتخابات آینده و یا بعد از آن آشوب و فتنه‌ای راه اندازی کنند، ملت ایران با هوشمندی و با صلابت با آنها برخورد خواهد کرد.

مهر نوشت: سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس که در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، شهیدان را از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: هر ملتی با ارزش‌ها و آرمان‌های خود زنده است و حفظ هویت ملی و فرهنگی و منافع حیاتی، سرزمین و کاشانه و امنیت ملی جزو با ارزش‌ترین ارکان یک ملت است و شهیدان با نثار جان خویش اسلام و ایران و نظام اسلامی را حفظ و نجات دادند و شهیدان مظهر ایمان و شجاعت و عقلانیت بودند.

وی افزود: امروز شهیدان دفاع مقدس خورشیدی می باشند که گرما بخش و ایده آل ملت‌های اسلامی از شمال آفریقا تا غرب آسیا برای رسیدن به آزادی و استقلال شده اند و این شهیدان راه خدا را انتخاب کردند و در حقیقت شهیدان نخبگانی بودند که خدا آنها را برای شهادت برگزیده و انتخاب کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: فرهنگ استقامت و آگهی بخشی شهیدان و انقلاب بزرگترین قدرت در مقابل دشمنان اسلام می‌باشد و شهیدان ما اسوه وفاداری، ولایتمداری و مردم داری و مردم یاری بودند.

سرلشکر صفوی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری، و تحرکات بعضی گروهک‌های فتنه گر داخلی و خارجی گفت: ما به دشمنان داخلی و خارجی و گروهک‌های ضد انقلاب و منحرف و فاسد اخطار می‌دهیم، اگر بخواهند قبل از انتخابات آینده و یا بعد از آن آشوب و فتنه‌ای در تهران یا شهرهای دیگر راه اندازی کنند، ملت ایران با هوشمندی و با صلابت با آنها برخورد خواهد کرد و همچون قبل ملت ایران پیروز خواهد شد.

وی افزود: البته دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادهای مربوطه لازم است پیش بینی و پیشگیری از هر گونه آشوب طلبی داخلی و خارجی نمایند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.