ملت ایران تمام دنیا را شگفت‌زده کرد؛ پیروزی ملت را به رهبری تبریک گفتم

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران به دیدار خود با مقام معظم رهبری و ارائه رهنمودهایی از سوی ایشان طی ملاقات ۲۶ خرداد ماه خبر داد.

فارس نوشت: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران با حضور در حرم مطهر امام راحل طی سخنانی گفت: دیشب پس از اعلام رسمی نتیجه انتخابات و سرور خوشحالی همه مردم در سراسر کشور، به خاطر دستیابی ملت به هدف بلند سیاسی و اجتماعی خودشان که موفق به خلق حماسه سیاسی در این مقطع مهم شدند، بنده نیز امروز عصر به محضر رهبر انقلاب رفتم و این پیروزی و شادمانی ملت را به ایشان تبریک گفتم.

وی افزود: ‌البته راجع به مسائل مختلف، ایشان رهنمودهایی داشتند و من هم نکات و عرایضی داشتم که آنجا مطرح شد.

رئیس‌جمهور منتخب ایران ادامه داد: پس از دیدار با مقام معظم رهبری به حرم حضرت امام (ره) آمدم؛ حرمی که همه دلها به این حرم و این مرقد وابسته‌اند. امامی که آورنده عزت و سربلندی برای ملت ما بود و من احترام به این مرقد و تعظیم در برابر آن را به عنوان یک وظیفه می‌دانم.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: من به خاطر این توفیق خدا را سپاسگزارم و امیدوارم امروز به عنوان آغازی پر برکت برای فصل تازهی از کشور ما باشد.

همچنین وی در پاسخ به سؤالی دربارهٔ حضور پرشور مردم در انتخابات و مهمترین برنامه خود برای خلق حماسه اقتصادی، گفت: من باید در برابر حماسه بزرگی که ملت ایران آفریدند، سر تعظیم فرود بیاورم.

وی افزود: واقعاً‌ هیجان و شور ملت ایران در پای صندوق‌ها به گونه‌ای بوده که تقریباً‌همه دنیا و رسانه‌های جهان و تمام سیاسیون در برابر عظمت ملت ایران سر فرود آوردند و این نشانه عظمت ملت و حرکت مردم برای دستیابی به اهداف مهم ملی خواهد بود.

روحانی خاطرنشان کرد: انشالله این حرکت آغازی خواهد بود برای تغییر و تحولی که مورد خواست مردم است که هم البته تحول مسائل اقتصادی و همچنین تحول در مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهد بود.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.