ملت ایران در برابر تحریم‌ها اراده‌ای آهنین دارد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ملت و دولت ایران با مقاومت در برابر تحریمات اراده آهنین خود را اثبات کرده و همهی این چالش‌ها را با تلاش و صبر iبه فرصت تبدیل کرده است.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه انتخاب مجدد باراک اوباما iبه عنوان رئیس جمهور آمریکا، گفت: رئیس جمهور آمریکا هر کسی باشد، سیاست‎های حزب خود را دنبال می‌کند و از آنجایی که دشمنی غرب با ایران و اسلام سابقه‌ای دیرینه دارد، نباید انتظار تغییر در رفتار آمریکا با ایران را داشت.

وی ادامه داد: تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران ارتباطی با برنامه هسته‌ای این کشور ندارد چرا که آمریکا از بدو انقلاب اسلامی ایران تحریم‌های متعددی را علیه این کشور اعمال کرده است.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: مسئله هسته‌ای iبهانه‌ای برای تحت فشار قرار دادن ایران بوده و تاکنون هیچ گزارش تفسیریی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر ساخت سلاح‌های هسته‌ای از سوی ایران ارائه نشده است.

قوام بابیان اینکه مشکل اصلی آمریکا جهان اسلام است، اظهار داشت: یکی از اهداف تحریم‌ها جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی بوده چرا که جمهوری اسلامی ایران iبه سبب پیشرفت‌های چشمگیر بعد از انقلاب اسلامی، تبدیل iبه الگویی برای دیگر کشورهای منطقه شده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: ملت و دولت ایران با مقاومت در برابر تحریمات اراده آهنین خود را اثبات کرده و همهی این چالش‌ها  را با تلاش و صبر iبه فرصت تبدیل کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.