ملت ایران پیام دفاع مقدس را به خوبی دریافته اند

به گزارش ایرناˈ حجت الاسلام امیر الهی منش پنج شنبه با بیان اینکه دفاع مقدس پدیده شگفت و دارای درس و حرف های بسیاری است از حضور پرشور،خودجوش و فعالانه مردم در تمامی عرصه های اجتماعی به عنوان یکی از این درس ها یاد کرد.

وی در نشست بصیرتی مردمی در منطقه رزمایش شهر رودان با اشاره به ماهیت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس خالصانه در راه خدا جنگید و در سایه الطاف خفیه الهی شکست سنگینی را بر دشمن متجاوز و اشغالگر تحمیل کرد.

الهی منش با اشاره به اهداف بی شمار دشمن از به راه انداختن این جنگ خاطر نشان کرد: بزرگترین و مهمترین اهداف دشمن در این جنگ نابودی اسلام ناب محمدی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که به لطف خدا در این مبارزه سیلی محکمی از حزب الله خورد.

وی با بیان اینکه جنگ نظامی به پایان رسیده و امروز ایران اسلامی در عرصه و جنگ دیگری با دشمن مقابله می کند افزود:ملت شجاع و دلیر ایران توانست با تاکتیک های نظامی دشمن را شکست دهد و این نبرد را با پیروزی پشت سر بگذارد؛اما امروز جبهه دیگری از مبارزه اما با ماهیتی متفاوت از جنگ نظامی علیه ایران اسلامی آغاز شده است.

الهی منش افزود: دشمن در جنگ نظامی به دنبال گرفتن خاک و تجزیه کشور بود در حالیکه در جنگ نرم با هدف تهاجم به افکار،باورهای اعتقادی، تضعیف اراده ها و گرفتن ولایت و رهبری از ایران اسلامی وارد عرصه مبارزه شده است.

امام جمعه رودان افزود: ابزار جنگ نظامی سلاح است در حالیکه در جنگ نرم و فرهنگی دشمن بصورت مار خوش خط و خال به میدان می آید و با فریب و تزویر؛ باورها و ارزش ها را مورد حمله و هدف قرار می دهد.

وی فعالیت پنج هزار و ۵۰۰ رسانه علیه جمهوری اسلامی ایران را یکی از برنامه های محوری دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

الهی منش با اشاره به ماهیت برنامه ها و فعالیت های رسانه های ضد اسلام در جنگ نرم علیه ایران اظهار داشت:افراد باید مراقب باشند که بازیچه ترفندهای دشمنان نشوند و افرادی که قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را ندارند نباید مخاطب رسانه های غربی باشند.

امام جمعه رودان با اشاره به خشم دشمن از اقتدار ایران خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی ایران امروز سبب بیداری ملل مسلمان و آزادیخواه جهان شده و راه و حقایق را برهمگان آشکار و دشمنان اسلام را به شدت خشمگین، نگران و متزلزل کرده است.

وی توطئه و شرارت های متعدد علیه ایران را نشانه بزرگی و ابهت ملت ایران دانست و افزود: دشمن درمانده،از اقتدار و قدرت روز افزون ملت ایران به شدت هراس دارد از اینرو همواره تلاش می کند تا ضربه ای را بر کشور وارد کند.

الهی منش جنگ نرم،تحریم های اقتصادی،اهانت به مقدسات اسلامی و ساحت مقدس پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) را از جمله اقدامات دشمن در مقابله با ایران برشمرد.

امام جمعه رودان بر لزوم بصیرت،آگاهی،هوشیاری،وحدت و انسجام آحاد ملت در خنثی سازی توطئه های دشمن تاکید کرد. ک/۲

۷۱۹۶/۶۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.