ملت و دولت سوریه قدردان مواضع ایران هستند

پنجشنبه ۵ مرداد – ۱۱:۴۱:۴۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

قائم مقام نخست وزیر سوریه در دیدار با لاریجانی:

بزرگنمایی:  

قائم مقام نخست وزیر سوریه در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط موجود حاکم بر کشورش، مواضع تهران در قبال دمشق را شرافتمندانه و اصولی خواند و گفت: ملت و دولت سوریه قدردان مواضع صحیح و برادرانه کشور دوست، جمهوری اسلامی ایران هستند. 
به گزارش خبرگزاری ممتاز، عمر غلاونجی و هیئت همراه در دیدار امروز خود با علی لاریجانی با اشاره به توطئه های خارجی دشمنان سوریه در بحران سازی و تشدید فعالیت های تروریستی در این کشور خاطر نشان کرد: هدف دشمنان سوریه و در صدر آنها امریکا و برخی همدستان منطقه اش، تضعیف خط مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در منطقه است ولی با مقاومت مردم و مسئولان فعلی کشور این توطئه نیز همانند دسیسه های قبلی خنثی خواهد شد.
قائم مقام نخست وزیر سوریه در ادامه گفت:‌ تشدید تحریم ها و محاصره اقتصادی سوریه، مقدمه ای بر تضعیف هر چه بیشتر این کشور برای دستیابی به هدف از میان برداشتن یکی از دشمنان کلیدی امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه مهم خاورمیانه است.
در ادامه این دیدار آقای لاریجانی نیز از سوریه به عنوان کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و با اشاره به مشکلات پدید آمده برای این کشور در ۱۶ماه گذشته گفت: جمهوری اسلامی ایران، حمایت از دولت و مردم سوریه در برابر توطئه ها ی خارجی و تروریست های داخلی را وظیفه انسانی خود می داند.
وی افزود: ‌غرب به دنبال اعمال فشار سیاسی و تبلیغاتی علیه سوریه است تا با همدستی برخی کشورهای مرتجع منطقه، یکی از ستونهای مقاومت مشروع در برابر سیاست های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را از کار بیاندازند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: باید فرصت داد سوریه ساختار متدلوژی سیاسی خود را به نحوی روز آمد تجدید کند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۱۴۱۴۷۰۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.