ملی‌پوش اسلالوم: تعلیق، سبب اعزام نشدن پاروزنان بود

۲۳اردیبهشت،

l6112914-1.jpg

آریا جعفری می‌گوید به سبب تعلیق فدراسیون قایقرانی، ملی‌پوشان رقابت‌های اسلالوم قهرمانی آسیا را از دست دادند.

ملی‌پوش اسلالوم ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ سبب عدم اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: متاسفانه تعلیق این مشکل را ایجاد کرد. در آخرین گفتگویی که با سرمربی تیم ملی داشتم، وی اعلام کرد که ICF (فدراسیون جهانی قایقرانی) تنها اجازه می‌دهد ملی‌پوشان ایرانی با پرچم فدراسیون جهانی قایقرانی در مسابقات شرکت کنند. این موضوع نیز به هیچ وجه برای ملی‌پوشان قابل قبول نیست. از طرف دیگر حضور ما، در رنکینگ جهانی و کسب مدال هم هیچ تاثیری نداشت.

جعفری با اشاره به انگیزه ملی‌پوشان گفت: ما در شرایط سختی تمرین کردیم. در زمستان اردو داشتیم و با تمام توان کار کردیم ، اما متاسفانه این اتفاق انگیزه تیم را از بین برد. اسلالوم بازی‌های آسیایی کره جنوبی را نیز در پیش‌ دارد که حالا پاروزنان دلسرد شده‌اند. واقعا با سخت‌ترین شرایط کار کردیم و برای مسابقات آماده بودیم که این اتفاق افتاد و حالا نیز اردو تعطیل شد.

ملی‌پوش قایقرانی که عکاس ورزشی نیز هست دربارهٔ تغییر و تحولات در فدراسیون نیز گفت: تا جایی که اطلاع دارم حتی اگر احمد دنیامالی نیز به فدراسیون برگردد، باید با گذر زمان مشکل تعلیق حل شود. آقای دنیا مالی به ما گفت اگر مسابقات یک ماه دیگر بود، می توانست کاری انجام دهد، اما با توجه به شرایط کنونی حضور ما در مسابقات قهرمانی آسیا نشدنی است. من از دنیا مالی دلخور نیستم، چون او تقصیری ندارد. مشکل کنونی با IOC است که باید کمیته ملی المپیک با رایزنی آن را حل کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.