ملی پوشان در به در به دنبال فروش مجوز واردات خودرو/ کفاشیان و نبی ماشین گرفتند دستیاران کروش نه!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – آخرین گروه از ملی پوشان فوتبال هم مجوزهای خودروهای شان را گرفتند تا پاداش صعود به جام جهانی را گرفته باشند.

به گزارش ممتاز ؛ مجوز ورود خودروهای زیر ۲۸۰۰ سی سی که بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی از سوی هیات دولت به مسئولان فدراسیون فوتبال و ملی پوشان وعده داده شده بود در اختیار آنها قرار گرفت. البته با این تبصره که تقریبا همه اعضای تیم ملی این پاداش را گرفتند غیر از دستیاران سرمربی که پایین ترین دستمزد را در میان تمام گروه تیم ملی دارند.
بعد از اعلام اهدای مجوز ها از سوی دولت قبلی ، محمد عباسی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا در نامه ای نام آنهایی که شایسته دریافت این پاداش می باشند ، معرفی شوند. کفاشیان در نامه ای نام ۴۸ نفر را برای دریافت این مجوز ها در اختیار وزارت ورزش گذاشت. او در این لیست تقریبا تمام اعضای فدراسیون را از مسئول مالی تا نمایندگان کمیته های ملی و جوانان در فهرست خود قرار داده بود اما عباسی بعد از این اعلام کرد تنها به کادرفنی به همراه بازیکنان و نبی و کفاشیان این پاداش صعود اهداء می گردد . اما در میان همه نام های معرفی شده تنها این دستیاران اصلی کادرفنی تیم ملی بودند که از قلم افتادند. دن گاسپار ، آنتونیو سیموئز و امید نمازی به همراه کادر پزشکی و کادر آنالیز تیم ملی نه تنها از این پاداش صعود باز ماندند که حتی بخشی از پاداش هم به آنها تعلق نگرفت. با این وجود بازیکنان و رئیس فدراسیون این روزها در بازار فروش خودرو به دنبال فروش مجوز های واردات خودروهای تا سقف ۴۰۰ هزار دلاری شان می باشند. خودروهایی که رقم تخمین زده سود خالص شان از سوی واردکنندگان خودرو چیزی حدود ۴۰۰ میلیون تومان تخمین زده می شد اما ملی پوشان می گویند به سبب تعرفه های گمرکی به سختی می توانند این مجوز ها را بیش از ۱۵۰ میلیون تومان بفروشند.
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.