ملی پوشان کریکت دوشنبه به تایلند می روند

۱۱م آذر ،

ملی پوشان کریکت کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی “سید دو” آسیا روز دوشنبه هفته جاری راهی تایلند محل برگزاری این رقابتها می شوند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، ۱۴ ملی پوش که در مرحله نهایی اردوی امادگی در تهران حضور یافته اند ، تمرینات اماده سازی خود را تا فردا (یکشنبه) در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه می دهند و سپس ملی پوشان، یک روز بعد راهی بانکوک خواهند شد.

مرحله پایانی با حضور ۱۴ بازیکن و زیر نظر “محمود رشید دار” سرمربی پاکستانی برگزار می گردد تا ملی پوشان خود را برای مصاف با رقبای آسیایی آماده کنند.

پیش از این، ملی پوشان دو مرحله اردوی تدارکاتی در شهرستان چابهار برگزار کردند، ضمن اینکه قبل از آن سرمربی پاکستانی شش دوره تمرینات آماده سازی برگزار کرد تا بهترینها را به اردو فرا خواند.

محمود رشید دار این تمرینات را در شهرهای گرگان، کرمان، تهران، مشهد، زاهدان و چابهار برگزار کرد و بازیکنان کریکت را در این مناطق محک زد.

 شایان ذکر است تیم ملی کشورمان در مسابقات سید دو اسیا در بانکوک، روز جمعه ۱۷ آذر با سنگاپور نبرد می کند و روز شنبه نیز با تایلند میزبان این رقابتها پیکار خواهد کرد.

 این مسابقات با حضور ۷ تیم در شهر بانکوک مرکز تایلند از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ آذرماه سالجاری برگزار می گردد که در نهایت دو تیم برتر راهی سید یک آسیا خواهند شد.

در گروه یک، تیمهای ایران – سنگاپور و تایلند و در گروه دو، تیمهای بحرین – قطر – چین و میانمار (برمه) باهم پیکار خواهند کرد./با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.