ملی پوشان کشورمان پس از بازی با لبنان چه گفتند؟

۱۸ام بهمن ،

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف لبنان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر صفر پیروز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف لبنان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر صفر پیروز شد.

**جواد نکونام: باید لابی بین المللی داشته باشیم
 
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید در فوتبال بین المللی رابطه های زیادی داشته باشیم تا حق مان را بگیریم.
 
جواد نکونام افزود: تبانی عرب ها همیشه وجود داشته است. در سال۲۰۰۲ بحرین وعربستان و حالا لبنان و قطر. ما به این چیزها عادت کردهایم.
 
نکونام در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالی ام بعد از گل به این سبب بود که توانستیم از لبنان انتقام خوبی بگیریم.
 
 
**اشکان دژاگه :رفتن به جام جهانی راحت است
 
بازیکن تیم ملی ایران گفت: این گونه بازی کردن راحت  به جام جهانی خواهیم رفت.
 
دژاگه در مورد بازی امروز مقابل لبنان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: خوشحالم امروز دوباره قدرت واقعی ایران را نشان دادیم. تیم ملی خوب بازی کرد و سطح بالای فوتبال ایران را به حریفان نشان دادیم. با این گونه خوب بازی کردن راحت به جام جهانی خواهیم رفت.
 
 
**علیرضا حقیقی: مهم برتری بود که به این مسئله ریسیدیم
 
دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: پیروزی تیم ملی مهمتر از بازی کردن من یا هر کس دیگری است. این نظر سرمربی تیم ملی است که چه بازیکنی در ترکیب باشد بازیکنان کار خود را انجام می‌دهد و کادر فنی در این مورد نظر خود را خواهد داد.
 
رضا قوچان‌نژاد: خوشحالم که در این بازی توانستم اولین گلم بزنم قشنگ و زیبا بازی کردیم نشان دادیم  که می توانیم مثل این بازی در آینده ظاهر شویم همه بچه‌ها مثل امروز عملکرد خوبی داشته باشند.
 
مسعود شجاعی: در این مورد باید سرمربی تیم نظر بدهد، خوشحال بودم که توانستیم در این بازی به برتری دست یابیم. سعی می‌کنم که در بازی‌های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به برتری دست یابیم.

سید جلال حسینی:اجازه تقلب به لبنانی ها ندادیم

انگیزه بالای برای  بازی لبنان داشتیم و اجازه  هر گونه تقلبی مانند وقت کشی را به لبنانی ها ندادیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.