ملی پوش باشگاه شهرداری ارومیه تهدید شد

ورزش سه نوشت: صابر کاظمی که دوران ریکاوری پس از مصدومیت‌هایش را سپری می‌کند با فشاری بزرگ از سوی باشگاهش مواجه است.

ملی پوش باشگاه شهرداری ارومیه تهدید شد

به گزارش ممتاز نیوز، والیبال ایران امسال لحظات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرد. تیم ملی به سمت تغییر نسل پیش رفت و با آمدن ولادیمیر آلکنو به ایران، پای جوانانی چون آرمان صالحی، بردیا سعادت و البته صابر کاظمی به دنیای توپ و تور تیم ملی باز شد. صابر پس از درخشش در لیگ ملت‌ها در لیست نهایی ایران برای المپیک توکیو هم قرار گرفت و علی‌رغم روزهای بد ایران در این تورنمنت، حسابی درخشید.

با آمدن بهروز عطایی، صابر مرد شماره یک نسل جوان شده ایران بود که تا آخرین لحظه برای تیم ملی در رقابت‌های آسیایی جنگید و حتی وقتی جشن قهرمانی ایران شروع شد او روی زمین افتاده بود و پزشکان مشغول مداوای او بودند. با وجود پشت سر گذاشتن سه تورنمنت پرفشار و نزدیک به هم انتظار می‌رفت صابر فرصتی مناسب برای ریکاوری و بازگشت قدرتمند پیدا کند که چنین نشد.

او بازیکن شهرداری ارومیه محسوب می‌شد اما طبق آیین نامه سازمان لیگ دوباره لباس فولاد سیرجان را در باشگاه‌های آسیا پوشید. در آیین نامه آمده که یک بازیکن وقتی با تیمی قرارداد می‌بندد باید تا آخرین تورنمنت بین المللی آن فصل تیمش را همراهی کند. سیرجانی‌ها با استفاده از همین قانون صابر را برای رقابت‌های آسیایی بردند.اگرچه مسئولان فولاد سیرجان قبل از رقابت‌ها بارها تاکید کردند در صورتی که کاظمی مصدوم باشد از او استفاده نمی‌کنند و همچنین وعده داده بودند در بازی‌های ابتدایی که اهمیت و سختی چندانی ندارد به او استراحت می‌دهند اما خلف وعده کرده و از همان بازی اول تا فینال از صابر کاظمی استفاده کردند.البته صابر نه مثل یک والیبالیست بلکه همانند یک سرباز تا آخرین حد توانش در باشگاه‌های آسیا جنگید و مهره تاثیرگذار سیرجانی‌ها در آسیا بود و تصور می‌شد این بازیکن با قدردانی و خاطره‌ای خوش این تیم را ترک کند اما حالا قرار است با فشار و تهدید به محرومیت  دوباره لباس این تیم را بپوشد!

فولاد سیرجان با قهرمانی در آسیا جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را دریافت کرده‌ و حالا طبق آن بخش از آیین نامه توقع دارد صابر به کمک تیم‌شان بیاید. اما حتی اگر از لحاظ قانونی هم حق با باشگاه فولاد باشد بد نیست کمی هم به حرف‌ها و نظرات کاظمی در خصوص وضعیتش بها بدهند.صابر روز گذشته به خبرنگار ورزش سه گفته بود دلیل اصرار برای بازی در جام باشگاه‌ها را نمی‌داند. او با نام بردن از مصدومیت‌های بلندبالایش که شامل آسیب از ناحیه زانو، مچ، کمر و کتف می‌شود تاکید داشت کمکی از دستش برای باشگاه فولاد سیرجان برنمی‌آید و فعلا مشغول ریکاوری است. او همچنین استراحت و ریکاوری از لحاظ جسمی و ذهنی را حق خود دانسته و عذر موجهی برای همراهی نکردن سیرجانی‌ها آورده بود. اما حالا خبر عجیبی به دست ما رسیده که حاکی از تهدید  صابرکاظمی به محرومیت در صورت عدم همراهی فولاد سیرجان است.

آن‌طور که معلوم است در عمل از طرف باشگاه فولاد سیرجان هیچ اهمیتی به نظر کاظمی و وضعیت جسمانی او داده نمی‌شود و شکی نیست در صورت حضور صابر در این تورنمنت از بازی اول از او استفاده خواهد شد؛مگر آنکه صابر قصد داشته باشد تحت هر شرایطی در این تورنمنت شرکت نکند که آن وقت باید دید تهدید به محرومیت به یک حکم انضباطی تبدیل می‌شود یا نه؟

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.