ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در رسانه ها از هشت صبح فردا

۲۲خردادماه،

مدیر کل مطبوعات داخلی اعلام کرد؛

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در رسانه ها از هشت صبح فردا

مدیر کل مطبوعات داخلی با اعلام ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در رسانه ها از ۸ صبح فردا گفت: رسانه ها در اعلام نتیجه انتخابات تنها به اطلاعیه های رسمی وزارت کشور استناد کنند.

پدرام پاک آیین مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با استناد به ماده ۶۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ قبل از آغاز اخذ رای، خاتمه می پذیرد.

وی افزود: بنا بر این از فردا ۵ شنبه انتشار یافتن هرگونه نشریه و یا هر گونه محتوای رسانه ای که حاوی تبلیغات انتخابات نامزد های ریاست جمهوری باشد، ممنوع است. رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها، نشریات الکترونیک و پایگاه های خبری اینترنتی همه مشمول مفاد این قانون می باشند و بر این اساس از ساعت ۸ صبح فردا پنج شنبه ۲۳ خرداد انتشار یافتن هرگونه محتوای رسانه ای یا آگهی که تبلیغ نامزدهای ریاست جمهوری باشد، ممنوع است.

این مقام مسئول در وزارت ارشاد با بیان این که انتشار یافتنات نشریاتی که حاوی این تبلیغات باشند، ممنوع است تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت های قانونی از عرضه و انتشار یافتن نشریات متخلف جلوگیری و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

پاک آیین همچنین افزود: در خصوص اعلام صریح یا ضمنی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری لازم است رسانه ها صرفا با استناد به خبرها و اطلاعیه های رسمی وزارت کشور، اقدام و از انتشار یافتن هر گونه خبر یا مطلبی در این باره به نقل از منابع غیر رسمی یا بر اساس شنیده ها، اجتناب کنند.


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.