ممنوعیت عرضه خودرو به بازار مصرف

بینا- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه یک ماه است که خودرو به درستی به بازار مصرف عرضه نشده افزود: کیفیت خودروهای ساخت داخل به تناسب کمیت و قیمت خودروها افزایش پیدا نکرده است.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عزیز اکبریان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز کیفیت خودروهای داخلی کاهش پیدا کرده در حالی که کمیت و قیمت خودروها به شدت افزایش داده است.
نماینده مردم کرج، اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در یک ماه اخیر به مانند ارز، خودرو هم به درستی به بازار عرضه نشده افزود: برخی تصمیم دارند قیمت خودرو در کشور را افزایش دهند.
وی با بیان اینکه ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو هر جا بخواهند سرمایه گذاری می کنند توضیح داد: خودرو سازها هنگامی که با کمبود منابع مواجه می شوند در انتظار کمک دولت هستند و سپس با افزایش قیمت ها پول قطعه سازان را هم پرداخت نمی کنند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: هر شخصی که به دنبال افزایش قیمت اجناس است از تزریق امکانات به بازار جلوگیری می کند.
اکبریان در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: آقای نیکزاد تمام کار شما در مسکن مهر خلاصه شده است امروز در استان البرز ۱۱۰ هزار مسکن مهر ساخته شده اما در این استان مهاجرخیز به هیچ وجه به امکانات زیربنایی توجه نمی شود.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه استاندار استان البرز از بودجه تملک دارایی استان برای مسکن مهر هزینه کرده است گفت: این اقدامات ظلم به مردم استان البرز است و بهتر است در کنار ساخت مسکن مهر به امکانات رفاهی دیگر و ساخت مدرسه هم توجه شود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.