منابع مالی مورد نیاز طرح های مهر ماندگار قابل تامین است

۲۹فروردین۱۳،

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی اکبر محرابیانˈ چهارشنبه شب در نشست بررسی روند اجرایی طرح های مهر ماندگار آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: اعتبارات دولتی سال ۹۲ برای طرح های مهر ماندگار از محل قانون بودجه سه دوازدهم قابل پرداخت است.

وی با یادآوری این که پارسال به طرح های بخش آب در هشت استان کشور اوراق مشارکت عرضه شد، با موفقیت آمیز خواندن این اقدام، ادامه داد: در آذربایجان شرقی هم با توجه به شرایط مناسب اقتصادی فروش اوراق مشارکت می تواند موفقیت آمیز باشد.

محرابیان گفت: اعتبار مورد نیاز بسیاری از طرح های آذربایجان شرقی را می توان از این محل تامین کرد.

دستیار ویژه رییس جمهوری، فروش سهام دولتی را یکی دیگر از منابع تامین اعتبار طرح های مهر ماندگار عنوان و اظهار کرد: تمام منابع حاصل از سهام هولدینگ خلیج فارس برای تکمیل طرح های مهر ماندگار هزینه می گردد.

وی با بیان این که ۶۰درصد طرح های مهر ماندگار آذربایجان شرقی در آستانه بهره برداری است افزود: این استان از نظر تعداد طرح ها و با توجه به وقوع زلزله ارسباران وضعیت ویژه ای داشت و انتظار پیشرفت این چنینی طرح ها را نداشتیم.

محرابیان گفت: اعتبارات آذربایجان شرقی در تخصیص های ۹۱ و ۹۲ مقام اول کشور را دارد.

وی اضافه کرد: بهره برداری همزمان چند طرح مهر ماندگار در آذربایجان شرقی با حضور رییس جمهوری پیش بینی شده و زمان تقریبی سفر دکتر احمدی نژاد هم مشخص است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: مدیریت پروژه های مهر ماندگار مصمم به اتمام طرح ها در موعد مقرر است.

ˈاحمد علیرضابیگیˈ افزود: با توجه به این که طرح های مهر ماندگار عصاره خدمات دولت است تلاش و خدمت دولت در ماه های پایانی فعالیت ارزشمند است تا طرح های در دست اجرا نهایی شود.

وی اضافه کرد: به اهتمام مضاعف برای تکمیل طرح ها نیاز است و با توجه به نیازمندی های مشخص شده نتیجه شیرینی به دست می آید.

در این نشست، ۶۱طرح مهر ماندگار آذربایجان شرقی با حضور مدیران دستگاه های مربوط به صورت دقیق بررسی و دستورات لازم از سوی رییس ستاد مهر ماندگار کشور صادر شد.

همچنین در این نشست، تکمیل بیشتر طرح های مهر ماندگار استان تا ۱۵اردیبهشت امسال مورد تاکید قرار گرفت.

۷۲۳۲/۶۴۵/۵۸۷/ ۳۴۰۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.