مناسب سازی محل سکونت معلولان و جانبازان جنوب غرب تهران

۱۸م دیماه ،

معاون حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ از مناسب سازی محل سکونت معلولان و جانبازان جنوب غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  شهرداری منطقه ۱۷، پس از انجام اقدامات مختلف در زمینه مناسب سازی معابر  و گذرگاه های شهری منطقه در راستای تسهیل در عبور و مرور معابر برای  معلولان و جانبازان، طرح مناسب سازی محل سکونت این گروه از شهروندان در منطقه آغاز شده است. 
خالد جلالی ، معاون حوزه حمل ونقل و ترافیک منطقه در این باره گفت: به دستور شهردار تهران و تاکید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران این طرح از اوایل پاییز سال جاری آغاز شده است. با پیگیری های انجام شده نصب یک مورد بالابر، ۲ مورد رمپ داخل حیاط، آسفالت ریزی و همسطح سازی معابر بعضی کوچه های منطقه و بازسازی و مناسب سازی منزل جزو اقداماتی است که برای ارائه خدمات به این گروه از شهروندان انجام شده است. سایر شهروندانی هم که موارد مشابه در این زمینه دارند هم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷، ما را در ارائه این خدمات راهنمایی کنند. 
جلالی با اشاره به اینکه در این منطقه علاوه بر شهروندان معلول شمار قابل توجهی از جانبازان دوران دفاع مقدس که دارای محدودیت های حرکتی می باشند، زندگی می کنند، افزود: خوشبختانه شهرداری منطقه ۱۷ در زمینه تامین اعتبار این گروه از شهروندان اعتبار لازم را در اختیار ما قرار می دهد، با این حال با توجه به تعداد این عزیزان امیدواریم شهرداری تهران اعتبار و توجه بیشتری به منطقه ما داشته باشد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.