مناطق “نفت خیز جنوب” و سازمان زمین شناسی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون مدیر امور فنی در زمین شناسی گسترشی مناطق نفت خیز جنوب:

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به منظور مشارکت، تبادل و بهره مندی از خدمات و تخصص های علمی و پژوهشی یکدیگر، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، فرخ ناصری کریموند معاون مدیر امور فنی در زمین شناسی گسترشی مناطق نفت خیز جنوب  اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری میان سازمان زمین شناسی و اکتشاف معدنی کشور و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به منظور مشارکت، تبادل و بهره مندی از خدمات، تخصص های علمی، پژوهشی و فنی متقابل و توانایی های بالفعل طرفین در امر توسعه مطالعات زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در ۴ ماده و ۱ تبصره  به امضا رسید.

معاون مدیر امور فنی در زمین شناسی گسترشی مناطق نفت خیز جنوب، هدف اصلی این تفاهمنامه را بهره گیری مطلوب از توانمندی ها، تجارب، ظرفیت های پژوهشی و علمی طرفین در جهت پیشبرد و تقویت پژوهش های زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی و آموزشی، تبادل اطلاعات، ارتقاء فعالیت های جاری و پرداختن به اولویت های پژوهشی مشترک برشمرد.

ناصری کریموند با بیان اینکه این تفاهم نامه برای اولین بار بین ۲ سازمان منعقد شده است، اظهار کرد: مدت این تفاهمنامه، ۵ سال است که از تاریخ امضاء آن معتبر و با توافق طرفین قابل تمدید است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.