مناظره اقتصادی کاندیداهای ریاست‌جمهوری آغاز شد

۰۸خردادماه،

ممتازنیوز: هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با حضور در معاونت سیمای سازمان صداوسیما، خود را برای مناظره پیرامون چالش‌های اقتصادی پیش رو و میزان کارآمدی رویکرد و برنامه اقتصادی شان در مواجهه با دیگر برنامه ها مهیا ساختند تا در کمتر از سی دقیقه دیگر، شاهد این رویارویی مهم باشیم؛ اتفاقی که با توجه به جایگاه کلیدی اقتصاد در معضلات پیش رو و سرنوشت کشور، می‌بایست در انتخات گزینه اصلح نزد مردم مورد نوجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش تابناک، محسن رضایی، علی اکبر ولایتی، محمدباقر قالیباف، حسن روحانی، محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل، وحید جلیلی و محمد غرضی هشت کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سومین اتفاق تبلیغاتی در صداوسیما، در مناظره زنده تلویزیونی شرکت می‌کنند. مناظره ای که برخلاف دوره پیشین دو به دو نیست و هر هشت کاندیدا در کنار یک دیگر و صرفاً در حوزه اقتصادی، مواضع و رئوس برنامه‌هایشان را در معرض نقد دیگر کاندیداها قرار می‌دهند و ممکن است حالت میزگرد بیابد تا مناظره.

تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری با استقبال دارابی معاونت سیما در ساختمان این معاونت مستقر شدند تا راس ساعت چهار بعداز ظهر، مناظره چهارساعته اقتصادی را آغاز کرد و در خصوص برنامه هایشان دیالوگ های جدی با سایر کاندیداها داشته باشند. لازم به توضیح است که تنها کاندیدای دارای تحصیلات تخصصی در حوزه اقتصاد میان هشت کاندیدای کنونی، محسن رضایی است. پیش از آغاز این مناظره، عزت الله ضرغامی در جمع کاندیداها حاضر شده و با ایشان به گفت و گو پرداخت. سپس قرعه کشی با گوی برای مشخص کردن محل استقرار کاندیدا صورت پذیرفت و در نهایت کاندیداها در محل های مشخص شده در استودیوی بزرگ مناظره مستقر شدند.

بر اساس آنچه به کاندیداها اعلام شده، هر کاندیدایی دو تا سه دقیقه در چرخش تریبون سخن خواهد گفت. محسن رضایی هفتمین نفری است که در این مناظره‌ها شرکت می‌کند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.