منافع آمریکا با تعامل با ایران تامین نمی‌شود

۰۷م اسفند ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا در ظاهر از مذاکره صحبت می‌کند اما در باطن به‌دنبال مسائل دیگری است چرا که منافع ایالات متحده با تعامل با ایران تامین نمی‌شود به همین خاطر نباید فریب اظهارات آنها را بخوریم.

ابوتراب علیرضایی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های متناقض آمریکا در برابر ایران گفت: ایالت متحده هیچ‌گاه به‌دنبال تعامل با ایران نبوده و همواره سیاست‌های خصمانه‌ای نسبت به کشورمان اتخاذ کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا در ظاهر از مذاکره صحبت می‌کند اما در باطن به‌دنبال مسائل دیگری است چرا که منافع ایالات متحده با تعامل با ایران تامین نمی‌شود به همین خاطر نباید فریب اظهارات آنها را بخوریم.

علیرضایی با بیان اینکه سیاست‌های آمریکا نسبت به ایران به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند، اظهار داشت: فشار بر ایران توسط آمریکا راهی است برای فشار به دولت بشار اسد چرا که فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند دولت سوریه را سرنگون کنند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: مذاکرات آتی در قزاقستان باید در شرایط برابر برگزار شود تا به نتیجه برسد اما در صورتی که یکی از اعضا بخواهد از حد و مرز خود عبور کند نمی‌توان به نتیجه امید بست.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.