منتخب جشنواره برلین در شبکه مستند

۲۳م دیماه ،

جام جم آنلاین: مستند «چه شور بود دریاچه من» ساخته‌ حسن قهرمانی یکشنبه این هفته، ۲۴ دی ماه ساعت ۲۳، مهمان «فانوس» شبکه مستند می‌شود.

این مستند ۲۹ دقیقه‌ای تاکنون حضور موفق و شایسته‌ای در جشنواره‌های داخلی و خارجی داشته است که از آن جمله می‌توان به کسب تندیس فیروزه‌ای، دیپلم افتخار از چهارمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت در بخش محیط زیست و دیپلم افتخار بهترین تصویربرداری مستند کوتاه از چهارمین جشنواره فیلم شهر و کسب تندیس، لوح افتخار و جایزه نقدی جشنواره فیلم گوانژو چین و شرکت در جشنواره بین المللی برلین و… اشاره کرد.

«چه شور بود دریاچه من» طی سه سال و با تصویربرداری در طول فصل‌های مختلف ساخته شده است. تغییر آب‌شور دریاچه شورابیل به آب‌ شیرین که سبب شده اکوسیستم این دریاچه و مناطق اطراف آن دچار تغییر و دگرگونی شود موضوع این فیلم مستند است.

این مستند به تهیه‌کنندگی و سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است و از عوامل تولید آن می‌توان به نویسنده و کارگردان: حسن قهرمانی، مدیر تصویربرداری: عبدالله شکری، عکاس: رحمان مجرد، تدوین: عبدالله شکری و حسن قهرمانی، صداگذاری: رامین رحمانی می توان اشاره کرد. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.